معاونت اجرایی مطبوعات:

جشنواره ابوذر، تلألو سخنان رهبری در حوزه جهاد تبیین است

پاکدشت(پانا)-معاون اجرایی مطبوعات، فعالیت در حوزه رسانه را وظیفه احاد مردم دانست و برگزاری جشنواره ابوذر را تلألو سخنان رهبری در حوزه جهاد تبیین دانست.

کد مطلب: ۱۳۴۲۵۵۱
لینک کوتاه کپی شد
جشنواره ابوذر، تلألو سخنان رهبری در حوزه جهاد تبیین است

اختتامیه جشنواره ابوذر، که به منظور تقدیر از نفرات برتر اصحاب رسانه در بخش‌های مختلف تدارک دیده شد در کانون شهدای فرهنگی پاکدشت برگزار شد.

دکتر مهدی ابدالی، معاون اجرایی مطبوعاتی رسانه، تلالو و درخشندگی فرمایشات رهبری را در زمینه جهاد تبیین در نفس برگزاری جشنواره ابوذر دانست و افزود : نگاه و تلاش تمام اشخاصی که فعال حوزه فرهنگی و رسانه ای هستند و حتی تک به تک افراد جامعه، باید این باشد که دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران را تبیین کنند .

وی عنوان کرد: در ایام گذشته شاهد یک جنگ و پروژه نفوذی، با حداکثر امکانات در میدان رسانه ای کشور بودیم؛ در این میان بعضی رسانه‌های داخلی نیز مانند ستون پنجم دشمن عمل می‌کردند. این حوادث نتیجه بی‌اهمیت شمردن تبیین است که از گذشته مورد تاکید بوده است.

ابدالی تصریح کرد: اقدامات مجازی بسیار باارزش و تاثیر گزار است ، تمام افراد جامعه در این قبال مسئول هستند و باید از دست‌آوردهای کشور دفاع کنند.

وی ضمن تاکید بر ارزشمند بودن جشنواره ابوذر تکمیل کرد : همه ما سر سفره این انقلاب هستیم ؛ پالایش بعضی از مسائل درونی کشور، نتیجه بخش پیشرفت و پیشروی بهتر انقلاب اسلامی در راه اصلی خود خواهد بود.

خبرنگار دانش‌آموز: ریحانه رستگار

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار