مدیرعامل شرکت گاز زنجان خبر داد:

دهه فجر امسال۱۲۷ طرح گازرسانی در استان زنجان افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود

زنجان (پانا) - مدیرعامل شرکت گاز زنجان از افتتاح و کلنگ‌زنی 127 طرح گازرسانی در سطح استان خبر داد و گفت در مجموع حدود 180 میلیارد تومان برای این طرح‌ها هزینه شده است.

کد مطلب: ۱۳۴۲۵۲۳
لینک کوتاه کپی شد
دهه فجر امسال۱۲۷ طرح گازرسانی در استان زنجان افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود

رحیم سلیمانی‌نژاد، مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان در نشست خبری با اصحاب رسانه استان ضمن تسلیت به جانباختگان زلزله خوی با اشاره به سامانه 1594 گفت: این سامانه در راستای رضایتمندی ارباب رجوع است که مشترکان عزیز می توانند نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را با تماس با این سامانه اعلام کنند.

وی با بیان اینکه وظیفه ذاتی این شرکت، گازرسانی به نقاط مختلف استان است، افزود: هم اکنون در استان در بحث گازرسانی به روستاهای استان حدود 92 درصد پوشش گازرسانی را داریم که در مقایسه با آمار کشوری که ۸۵ درصد است وضعیت بهتری داریم.

سلیمانی نژاد با اشاره به حرکت جهشی در گازرسانی روستاها گفت: امسال 493 میلیارد تومان بودجه به استان اختصاص یافته که افزایش 213 میلیاردی نسبت به بودجه اولیه پیش بینی شده بود و این امر باعث تسریع در روند گازرسانی به روستاهای استان شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان با اشاره به اینکه فعالیت اصلی در تأمین گاز در داخل شهرها در خصوص مسکن ملی است ادامه داد: برنامه گازرسانی در تمامی مسکن های ملی استان رصد و به‌روزرسانی می‌شوند که در شهر زنجان مسکن کوی زنگان در حال انجام است و همچنین کوی زیتون و ارغوان در وضعیت پیمان سپاری قرار دارد که در سال آینده شروع به کار خواهند کرد.

وی در ادامه به عملکرد شرکت گاز اشاره کرده و گفت: در ایام دهه فجر امسال 127طرح گازرسانی با اعتباری بالغ بر 180 میلیارد افتتاح یا کلنگ زنی می شود که 100 پروژه از این تعداد برنامه افتتاح و بهره‌برداری می شود و 27 پروژه کلنگ زنی است.

این مقام مسئول افزود: از مجموع 180 میلیارد اعتبار این پروژه ها، 114 و نیم میلیارد برای افتتاح و حدود 66 میلیارد تومان نیز برای آغاز عملیات اجرایی هزینه شده است.

وی با بیان اینکه پروژه های گازرسانی مستمرند و به ایام دهه فجر خلاصه نمی شوند، افزود: افتتاح خط تغذیه تقویتی شهر زنجان، طرح گازرسانی به شهرک ولیعصر سلطانیه، گازرسانی به شهرک شهید شهریاری و شهرک صنعتی IT، گازرسانی به پروژه نهضت ملی مسکن بخصوص سایت برکت زنجان نیز از دیگر اقدامات شرکت گاز در دهه فجر انقلاب اسلامی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار