۱۵۰۰ دانشجوی اردبیلی به اردوی راهیان نور اعزام می‌شوند

اردبیل (پانا) - فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان‌نور دانشجویی اردبیل از اعزام 1500 دانشجوی اردبیلی به اردوی راهیان نور جنوب کشور خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۴۲۳۶۵
لینک کوتاه کپی شد
۱۵۰۰ دانشجوی اردبیلی به اردوی راهیان نور اعزام می‌شوند

اسماعیل چمنی ،فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان‌نور دانشجویی و رئیس دانشگاه محقق اردبیلی در جلسه هماهنگی قرارگاه راهیان نور دانشجویی اردبیل گفت: همزمان با سراسر کشور 1500دانشجوی اردبیلی به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند.

وی افزود: برنامه‌ریزی برای حضور دانشجویان در اردوهای راهیان نور انجام شده و این اردوها برای دانشجویان پسر از ۱۵ اسفندماه و برای دانشجویان دختر از ۱۸ اسفندماه آغاز می شود.

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی گفت: تبیین رشادت‌ها و فداکاری‌های شهدا، جانبازان، آزادگان، ایثارگران و رزمندگان جنگ تحمیلی را از اهداف اصلی اردوهای راهیان نور است که در این اردو حضور در مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس در استان خوزستان و شرکت در برنامه‌های مختلف فرهنگی پیش‌بینی شده است.

در این جلسه حجت‌الاسلام محمد علمداری‌فر، دبیر قرارگاه مرکزی راهیان نور دانشجویی استان نیز با بیان اینکه امسال برنامه‌های عهد خدمت جهادی با برگزاری ۲۰۰ عنوان برنامه در ایام روز دانشجو در دانشگاه‌های استان برگزار شده است، گفت: در این زمینه ایجاد عدالت بین تشکل‌ها در دانشگاه‌های استان امری لازم و ضروری است.

وی بیان کرد: اردوهای راهیان نور برای رسیدن به پیشرفت‌های کشور در عرصه‌های مختلف به دانشجویان تبیین می‌شود که به همین منظور دانشجویان درس ۲ واحدی آشنایی با دفاع مقدس را با اردوهای راهیان نور در دستور کار دارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار