مدیر‌آموزش‌و‌پرورش‌کلات:

در دهه فجر امسال تمام برنامه‌های اجرایی در مدارس، دانش‌آموز محور خواهد بود

کلات (پانا) - مدیر‌آموزش‌و‌پرورش‌کلات عنوان کرد در چهل و چهارمین دهه فجر انقلاب اسلامی تمام برنامه‌های اجرایی در مدارس، دانش‌آموز محور خواهد بود.

کد مطلب: ۱۳۴۲۲۸۴
لینک کوتاه کپی شد
در دهه فجر امسال تمام برنامه‌های اجرایی در مدارس، دانش‌آموز محور خواهد بود

مدیر دستگاه تعلیم و تربیت شهرستان کلات در ابتدای جلسه ضمن مقتدر خواندن سپاه پاسداران و محکوم کردن اقدام پارلمان اروپا در خصوص این نهاد،گفت: همه ما به خوبی واقف هستیم با تصویب اینگونه قطعنامه ها هیچگونه خللی در علاقمندی مردم به سپاه و بسیج وارد نخواهد شد، سپاه پاسداران همیشه در کنار مردم شریفمان بوده و یکی از مهم ترین این اقدامات دفع و از بین بردن حضور داعش و منافقان در منطقه است. هرگاه دشمنان نظام موضوعی را نشانه می گیرند، نشانگر اهمیت و جایگاه مهم آن برای مردم است، قطعا هر روز محبوبیت سپاه پاسداران و بسیج برای آحاد ملت بیشتر خواهد شد.

وی در ادامه ضمن تبریک فرارسیدن دهه فجر‌ چهل و چهارم و تشریح شعار محوری آن(ایران استوار،۴۴ سال افتخار) بیان کرد: دهه فجر امسال با سنوات گذشته متفاوت است، یکی از تصمیماتی که برای ایام دهه فجر پیش رو گرفته ایم دانش آموز محوری بودن برنامه ها است و بر این اساس، رویکرد برنامه ها به سمت این عزیزان خواهد بود.

پروانه گفت: از برنامه های جدید و اثرگذار که بتواند جهاد تبیین را به بهترین شکل ممکن نهادینه کند استقبال خواهیم کرد.

وی همچنین به تشریح برنامه هایی که برای اجرا در این دهه هماهنگ شده است پرداخت و افزود: آیین نواختن زنگ انقلاب در تمامی مدارس شهرستان و به صورت نمادین در چهار شهر زاوین ، چنار ، لایین و کلات در آموزشگاه های هدف اجرا خواهد شد.

مدیر آموزش و پرورش کلات همچنین از برگزاری اجتماع دهه نودی ها در شهر کلات و مراکز شهر های شهرستان خبر داد و تصریح کرد: در کنار این برنامه،دانش آموزان مقاطع متوسطه اول و دوم نیز به صورت متمرکز تجمع کرده و برنامه های خوب ، متنوع و خودگردانی را خواهند داشت که از صفر تا صد آن بر عهده خود آنها خواهد بود، عطرافشانی مزار شهدای شهرستان با حضور دانش آموزان و مسئولین، اجرای سرودهای خیابانی،رفیق شهیدم،سلام فرمانده و... از اقداماتی است که در روزهای دهه فجر صورت می پذیرد.

پروانه در ادامه بیان کرد: با همکاری شهرداری، بسیج فرهنگیان،حوزه بسیج دانش آموزی و حوزه معاونت پرورشی و تربیت بدنی این مدیریت نمایشگاه انقلاب در یکی از معابر پر تردد شهرستان دایر خواهد شد تا مردم شریف بتوانند از آن دیدن کنند.

این مقام مسئول در ادامه سایر اقداماتی را که در این دهه صورت خواهد گرفت را بیان کرد و گفت: تمامی کلاس های درس در شهرستان متناسب با این دهه توسط خود دانش آموزان تزئین خواهد شد و همچنین برنامه مناظره دانش آموزی در راستای تبیین واژه ها،دستاوردهای نظام،دغدغه های روز و ... جزو برنامه ها است.

مدیر دستگاه تعلیم و تربیت سپس از افتتاح چند پروژه عمرانی این مدیریت در دهه فجر خبر داد و گفت: نگاه ما باید نسبت به دانش آموزان مثبت باشد و بتوانیم برنامه هایی برگزار کرده که اثرگذاری خوبی بر آنها داشته باشد و به درستی و پررنگ برنامه های انقلاب و صعود چهل ساله آن را در جامعه و مدارسمان به صورت مطلوب تبیین کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار