برگزاری کارگاه آموزشی مهارت‌های زندگی شهرستان بن

بن (پانا) _ کارگاه آموزشی مهارت‌های زندگی ویژه مربیان و معاونان پرورشی شهرستان بن در محل اداره آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۴۲۲۷۵
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری کارگاه آموزشی مهارت‌های زندگی  شهرستان بن

کارشناس فرهنگی و هنری اداره آموزش و پرورش شهرستان بن، با اشاره به اهمیت پرورش مهارت های زندگی در سنین کودکی گفت: پرورش مهارت‌های زندگی باعث افزایش احساس خودآگاهی و تقویت توانایی های روانی و اجتماعی دانش آموزان می شود.

مجتبی پورکاوه افزود: تقویت تفکر نقادانه یکی از مهم ترین مهارتهای زندگی می باشد که با افزایش این مهارت در بین دانش آموزان زمینه رشد آنان در زمینه های مختلف افزایش پیدا می کنند.

وی اظهار داشت: مربیان و معاونان پرورشی مدارس باید توانایی تفکر به ویژه تفکر منطقی، خلاق و نقادانه رادر دانش آموزان تقویت کنند.

پورکاوه بیان داشت: تفکر انتقادی از اهداف اساسی تعلیم و تربیت آموزش و پرورش است که این مهارت ضمن تقویت روحیۀ انتقادپذیری در دانش آموزان، باعث می شود تا آنها در موقعیت‌های مختلف عکس العمل مناسبی نشان دهند.

کارشناس فرهنگی و هنری اداره آموزش و پرورش شهرستان بن در ادامه گفت: آموزش مهارت‌های زندگی در دوران کودکی می‌تواند آنها را در تصمیم گیری برای انجام کارها تقویت کند و کودک با آزمون و خطا کردن آن در جامعه کوچکی مانند مدرسه تسلط بیشتری بر آنها پیدا کند.

خبرنگار:لیلا درعلی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار