مدیر آموزش و پرورش منطقه ۴ :

شهدا یک الگوی ناب برای همه‌ به‌ویژه نسل جوان هستند

تهران (پانا) - مدیر آموزش و پرورش منطقه 4 با بیان اینکه اولین گروه دانش‌آموزان اعزامی شهر تهران از منطقه 4 ‌با حضور 360 دانش‌آموز دختر از 13 دبیرستان عازم سرزمین عشق و ایثار می‌شوند تا بار دیگر با شهدا و آرمان‌های اسلام و انقلاب تجدید میثاق کنند؛ شهدا را یک الگوی ناب برای همه،به ویژه نسل جوان خواند.

کد مطلب: ۱۳۴۱۴۸۷
لینک کوتاه کپی شد
شهدا یک الگوی ناب برای همه‌ به‌ویژه نسل جوان هستند

در راستای حفظ و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و پاسداشت یاد شهدا و همچنین آشنایی هرچه بیشتر دانش آموزان با ارزش‌های دفاع مقدس، اولین گروه دانش آموزان دختر شهر تهران، طی مراسمی با حضور علیرضا کریمیان؛مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران صبح امروز، عازم مناطق جنگی جنوب کشور شدند.

در این مراسم، در ادامه هادی زمانی نژاد؛ مدیر آموزش و پرورش منطقه ۴ ضمن تقدیر از همراهی و حضور مسئولین و خانواده های دانش آموزان عازم، ابراز امیدواری کرد دعای خیرایشان، بدرقه زائران سرزمین نور باشد.

وی بر اهمیت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین دانش آموزان تاکید و اظهار کرد: داشتن الگو‌های ارزنده بسیار مهم است. همه ما نیازمند چراغ راه هستیم. همین شهدا هستند که چراغ‌های هدایت می‌شود وقتی به زندگی تک تک آنان نگاه می‌کنیم جلوه‌های ارزشمندی از وطن پرستی و ایمان و اعتقاد را می‌بینیم، برای حرکت به سوی آینده‌ای روشن باید ابتدا از سبک زندگی «ائمه معصومین (ع)» و در درجه بعد سبک زندگی و تفکر شهدا الگوبرداری کرد.

زمانی نژاد با بیان اینکه افتخاری نصیب منطقه 4 شده است که اولین اعزام دانش آموزی و افتتاح این سفر از منطقه ۴ بوده و موجب هم سویی بیشتر میان دانش آموزان خواهد شد، افزود: همه ما به دنبال الگویی برای بهتر شدن هستیم و شهدا بهترین الگو در غیرت، جوانمردی، ایثار، دفاع از کشور و آرمان ها و ارزش های اسلام و انقلاب هستند و کمال همه خوبی ها را یکجا داشته اند که می بایست در مسیر بهتر شدن، با تاسی از آنها به عنوان الگوهایی ارزشمند در مسیر تعالی در حرکت باشیم.

مدیر آموزش و پرورش منطقه ادامه داد: اولین گروه دانش آموزان اعزامی شهر تهران از منطقه 4،با حضور 360 دانش آموز دختر از 13 دبیرستان،8 مدیر دبیرستان و هنرستان،15 معاون پرورشی و آموزشی،16 مربی و راوی امروز عازم سرزمین عشق و ایثار می شوند تا بار دیگر با شهدا و آرمان های اسلام و انقلاب تجدید میثاق کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار