دختران پیشتاز سازمان دانش‌آموزی کهگیلویه و بویراحمد جشن تکلیف گرفتند

یاسوج (پانا) - مدیر سازمان دانش‌آموزی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد طی مراسمی دانش‌آموزان دختر عضو پیشتازان در سراسر استان و با حضور نماینده ولی فقیه به صورت نمادین در شهر یاسوج مکلف شدن خود را جشن گرفتند.

کد مطلب: ۱۳۴۱۰۶۷
لینک کوتاه کپی شد
دختران پیشتاز سازمان دانش‌آموزی کهگیلویه و بویراحمد جشن تکلیف گرفتند

سید نظام مرادی در مراسم جشن تکلیف دانش آموز دختر پیشتاز شهرستان بویراحمد که با حضور نماینده ولی فقیه در استان، مدیر کل آموزش و پرورش ، مدیر آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد به صورت نمادین و با اجرای برنامه های متنوع در حسینیه ثارالله شهر یاسوج برگزار شد، اظهار کرد: هر ساله جشن عبادی مذهبی تکلیف دانش آموز پیشتاز با همکاری سازمان دانش آموزی و مدیریت آموزش وپرورش شهرستان و مناطق با هدف ماندگاری این مقطع مهم در زندگی دانش آموزان برگزار می شود.

مدیر سازمان دانش آموزی استان با بیان اینکه آغاز بلوغ باید با شروع دانش همراه شود، اظهار کرد: چنین مراسمی بهترین فرصت آشنایی دانش‌آموزان نوتکلیف با فرائض دینی است و همچنین این برنامه‌ها گام مهمی در راستای تحقق ساحت تربیت اعتقادی، عبادی و اخلاقی سند تحول بنیادین است.

در این آیین معنوی و با شکوه دانش آموزان در حضور خانواده‌های خود با اجرای برنامه‌های متنوع قرآنی و فرهنگی و اجرای سرود، رسیدن به سن تکلیف را جشن گرفته و به درگاه الهی شکرگزاری کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار