ترویج فرهنگ شهادت لازمه تقویت معنویات در دانش آموزان است

بیرجند (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش خرسان جنوبی گفت:  آنچه باعث بقای اسلام و نظام اسلامی شده،فرهنگ ایثار و شهادت است و ترویج و توسعه این فرهنگ در مدارس راز بیمه شدن دانش آموزان در مقابل تهدیدات ضدفرهنگی و نرم دشمنان است.

کد مطلب: ۱۳۴۱۰۵۸
لینک کوتاه کپی شد
ترویج فرهنگ  شهادت لازمه تقویت معنویات در دانش آموزان است

سیدعلیرضاموسوی نژاد در نشست شورای توسعه وترویج فرهنگ ایثاروشهادت، اظهارکرد: جامعه امروز نیازمند گسترش فرهنگ ایثارو شهادت است و دراین زمینه، فرهنگیان به عنوان پرچمداران تعلیم و تربیت و فعالین عرصه فرهنگ سازی، نقشی بسزا و رسالتی خطیربرعهده دارند.

وی،با اشاره به نقش و تأثیر معنویت در فرهنگ ایثار و شهادت، عنوان کرد: حقیقت آن است که معنویت چیزی جدای از باورها، اندیشه ها و رفتارهای فردی و اجتماعی نیست.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با بیان این که روی آوری به فرهنگ غنی ایثار و شهادت در بستر معنویت تحقق پیدا می کند، اذعان کرد: این فرهنگ، بدون درنظرگرفتن عنصر ایمان و تقوا راه به بی راهه خواهد برد.
به گفته موسوی نژاد، اگر در جبهه حق،۳عنصر ایمان، بصیرت و صبرتقویت شود، توان این جبهه افزایش یافته و حاکمیت تقوی و به دنبال آن، تعمیق معنویت، ظرفیت و توانایی لشکریان جبهه حق را به صورت تصاعدی، در حد بسیار قابل توجهی افزایش خواهد داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار