فرمانده سپاه شهرستان میاندورود:

با تدابیر رهبر معظم انقلاب ایران از تحریم‌ها عبور کرده است

میاندورود (پانا) - فرمانده سپاه شهرستان میاندورود با اشاره به اینکه با تدابیر مقام معظم رهبری و با همت جوانان غیور ایران از تحریم ها عبور کرده است ، خاطرنشان کرد: نظام سلطه میداند در مقابل جمهوری اسلامی ایران کاری از پیش نخواهد برد.

کد مطلب: ۱۳۴۰۸۲۳
لینک کوتاه کپی شد
با تدابیر رهبر معظم انقلاب ایران از تحریم‌ها عبور کرده است

سرهنگ پاسدار جواد کردان با اشاره به اینکه استراتژیست های مهم دنیا چهار ویژگی برای کشور‌های ابر قدرت تعیین کردند که کشور‌های همچون جمهوری اسلامی ایران توانسته است در سایر کشور‌ها در کنار ابر قدرت‌های فکری قرار بگیرد، گفت: دشمنان خطر از بین رفتن قدرت‌های طاغوت را در خود دیدند.

کردان افزود: اولین ملاک استراتژیست های جهان برای کشور‌های ابر قدرت در نظر میگیرد این است که یک کشور ابر قدرت باید بتواند در مقابل هجوم دشمنان کشور‌ها به خوبی از خود دفاع کند. تاریخ انقلاب اسلامی نشان داد زمانی که بیش از ۶۰ کشور بر علیه جمهوری اسلامی با این انقلاب نوپا متحد شده و حمله کردند جمهوری اسلامی ایران با فدا کردن شهدا و با رهبری حضرت امام به عواقب همه کشور‌ها رسید و آن‌ها فهمیدند که ایران به اولین معیار کشور‌های ابرقدرت دست پیدا کرده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان میاندورود به دومین مولفه اشاره و اضافه کرد: کشورهایی که در مواقعی در انزوای بین المللی قرار می‌گیرند، باید بتواند متحدانی را برای خود ایجاد کند.

وی بیان کرد: ۱۶ شهریور ۱۳۹۱ تهران مجمع سران غیر متحد‌ها و آوردن بیش از ۱۱۰ رئیس جمهور کشور‌ها و مقام اول کشور‌های دیگر نشان داد که آن‌ها قادر نیستند ایران را به عنوان کشوری منزوی بین المللی ابدیت کنند و ما دومین ملاک کشور‌های ابرقدرت رسیدیم.

فرمانده سپاه شهرستان میاندورود با بیان سومین مولفه ، افزود: یک کشور ابرقدرت باید بتواند از متحدان خویش دفاع کند و همه دیدند غزه و به خاک مالیدن پوزه رژیم جعلی اسرائیل و زمانی که سوریه بیش از ۹۰ درصد توسط داعش سقوط کرد و البته نماینده ناتو، رژیم اشغالگر اسرائیل و سایر کشور‌های اروپایی تنها نیروی قدس سپاه به فرماندهی سردار عزیز، شهید حاج قاسم سلیمانی و فرزندان و سربازانی همچون شهید معافی عزیز وارد کارزار می‌شود و بند پوتین خود را محکم کرده و پوزه دشمنان را چنان به خاک می‌مالند که داعش را به پراکندگی منطقه آیی رساندند و همچنین شروع به زوال آمریکا و جیره خورانش از منطقه خاورمیانه شده است.

سرهنگ جواد کردان با بیان اینکه یک کشور ابر قدرت باید بتواند در مقابل تحریم‌های سایر کشور‌ها به خوبی ایستادگی کند ، گفت: چهارمین مولفه همین است که تحریم‌ها باعث از پا افتادن آن کشور نشود و تحریم‌های ناجوانمردانه‌ای که بر علیه جمهوری اسلامی از سال ۱۳۵۷ شروع کرده اند، ایران را زمین گیر نکرده است.

مقام عالی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان میاندورود در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه با تدابیر مقام معظم رهبری و با همت جوانان غیور ، مردم و مدیران ایران از تحریم ها عبور کرده است ، خاطرنشان کرد: این را نظام سلطه به خوبی میبیند و میداند در مقابل جمهوری اسلامی ایران کاری از پیش نخواهد برد و دست به دامن سلطنت طلبان و معاندین و منافقین و بهاییان میشود و اغتشاش‌هایی را همچون اغتشاشات اخیر در کف خیابان ایجاد می‌کند، آن هم با کمک خداوند متعال و خون پاک شهیدان و تدابیر مقام معظم رهبری و حضور پر شور و با بصیرت مردم عزیز و انقلابی راه به جایی نبردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار