در دومین نشست همکاران معاونت پشتیبانی و توسعه منابع انسانی عنوان شد:

نقش معاونت پشتیبانی ریل گذاری برای تعلیم و تربیت است

تهران (پانا) - مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۸، با بیان اهمیت نقش معاونت پشتیبانی در تأمین نیروی انسانی و مالی، بر ضرورت پویایی و نقش محوری در همه برنامه‌ها تأکید کرد.

کد مطلب: ۱۳۴۰۰۹۰
لینک کوتاه کپی شد
نقش معاونت پشتیبانی ریل گذاری برای تعلیم و تربیت است

منصور هدایتی مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۸ با مصطفی کلانتری معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی و سایر همکاران این معاونت برای دومین بار به نشست و گفت و گو پرداختند.

هدایتی ضمن تقدیر و تشکر از همه همکاران این معاونت، اظهار کرد: معاونت پشتیبانی و توسعه منابع انسانی از اهمیت به سزایی در ساختار آموزش و پرورش برخوردار است، زیرا نقش آن ریل گذاری برای امر مهم و تعلیم و تربیت را برعهده دارد. اکثر فعالیت ها و برنامه های آموزش و پرورش مرهون و نیازمند حمایت و پشتیبانی این معاونت است.

وی ادامه داد: یکی از سیاست های اجرایی در منطقه داشتن نگاه مشارکتی، استفاده از ظرفیت های درون و برون سازمانی عنوان، مشارکت جمعی، جهادی همه در گفتمان سازی، فرهنگ سازی سیاست ها و شعارهای دولت مانند: ساده زیستی، مردم داری، خدمت بی منت و کاربست آن در ابعاد مختلف کاری، مهم ترین ضرورت کاری و اجرایی است.

هدایتی، تصریح کرد: با توجه به نیازهای متعدد سازمانی و از طرفی محدودیت منابع موجود، نیازسنجی و شناسایی اولویت ها و برنامه ریزی جامع در جهت اجرایی کردن آنها بسیار مهم است.

در ادامه مصطفی کلانتری و سایر همکاران معاونت پشتیبانی و توسعه منابع انسانی به ارائه گزارش و مشکلات مجموعه خود پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار