معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد عنوان کرد؛

همراهی یک میلیون و ۲۰۰ هزار حامی در طرح اکرام ایتام و محسنین

تهران (پانا) - معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد از همراهی یک میلیون و ۲۰۰ هزار حامی در طرح اکرام ایتام و محسنین خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۴۰۰۷۸
لینک کوتاه کپی شد
همراهی یک میلیون و ۲۰۰ هزار حامی در طرح اکرام ایتام و محسنین

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، حبیب‌الله آسوده در نوزدهمین جشنواره زکات که در استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد، با تشریح نحوه هزینه‌کرد کمک‌های مردمی کمیته امداد گفت: نیمی از کمک‌های مردمی دریافتی توسط کمیته امداد از سوی ۱۰ هزار مرکز نیکوکاری فعال در سطح محلات جمع‌آوری و در میان ینازمندان همان محل نیز توزیع شده است.

وی افزود: مراکز نیکوکاری همکار با کمیته امداد، محله‌محور و مسجدمحور هستند و تمامی کمک‌ها توسط خود مردم جمع‌آوری و میان نیازمندان توزیع می‌شود و تنها کمیته امداد بر فرآیند دخل و خرج و صیانت از نیات خیران و نیکوکاران نظارت دارد.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد در ادامه گفت: بخشی از کمک‌های مردمی نیز توسط موسسات خیریه، مساجد و غیره جمع‌آوری و به حساب نیازمندان واریز شده و صورتجلسات آن برای کمیته امداد ارسال می‌شود.

آسوده با اشاره به همراهی یک میلیون و ۲۰۰ هزار حامی در طرح اکرام ایتام و محسنین، خاطرنشان کرد: ۲۴۰۰ میلیارد تومان توسط حامیان به صورت مستقیم به حساب ۴۱۲ هزار فرزند یتیم و محسنین واریز شده است.

وی به برگزاری جشن عاطفه‌ها و نیکوکاری پرداخت و تاکید کرد: در این مناسبت‌ها نیز ۴۰۰ میلیارد تومان نقد و ۸۰۰ میلیون تومان کالا به دست دانش‌آموزان و خانواده‌های نیازمند رسیده است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد با بیان اینکه ۴۰۰ میلیارد تومان در قالب صدقه از سوی خیران به جامعه هدف کمیته امداد کمک شده است، گفت: حدود ۲,۵ میلیون خانوار تحت حمایت کمیته امداد هستند و از خدمات این نهاد بهره می‌برند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار