استاندار زنجان خبرداد :

جهاد تبیین؛ مبنای برنامه‌های دهه فجر امسال استان

زنجان (پانا) - استاندار زنجان جهاد تبیین را اساس برنامه دهه فجر امسال دانست و گفت نباید اجازه داد دشمنان و مخالفین شعار و کلمه آزادی را از ایران بگیرند در حالی که این شعار سرلوحه 43 ساله این انقلاب بوده و است.

کد مطلب: ۱۳۳۹۸۰۲
لینک کوتاه کپی شد
جهاد تبیین؛ مبنای برنامه‌های دهه فجر امسال استان

محسن افشارچی، استاندار زنجان در جلسه ستاد برگزاری مراسم دهه فجر، با بیان اینکه مردم و مسئولین فراموش نکنند که امسال با تجربه هایی متفاوت در کشور مواجه شدیم، گفت: حرکت های ما به ویژه در دهه فجر، باید کمی متفاوت‌تر از سال های گذشته و در راستای آگاه سازی جوانان و آحاد مردم باشد. بر این اساس، تلاش کنیم اصل برنامه های دهه فجر امسال، بر مبنای جهاد تبیین باشد.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه دشمنان نظام و انقلاب می‌خواهند ایران نیز اتفاقات کشورهای عربی را تجربه کند،افزود: استقلال آزادی جمهوری اسلامی و نه شرقی، نه غربی، جمهوری اسلامی از جمله شعارهای اصلی انقلاب اسلامی است و بنابراین باید همه تلاش خود را به کار گیریم تا این استقلال و آزادی را به ویژه برای نسل جدید، تبیین کنیم.

وی با بیان اینکه دشمنان نظام جمهوری اسلامی و آنهایی که شعارهایی با مفهوم آزادی را سر می دهند در واقع می خواهند، آزادی را از ما بگیرند، گفت: مردم کشور ما ۴۳ سال قبل با رهایی از رژیم استبداد قبلی، آزادی واقعی را رقم زدند و آنچه که نظام جمهوری اسلامی از آزادی دارد بسیار متفاوت است با آنچه که دشمنان به اسم آزادی سر می دهند.

وی تصریح کرد: باید بیشتر از گذشته برای تبیین شعار آزادی در انقلاب اسلامی ایران تلاش شود که لازمه آموزش و تبیین مناسب در نهادهای مختلف است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار