مدیر کل آموزش و پرورش فارس:

توسعه اردوگاه‌های دانش‌آموزی در استان فارس با جدیت پیگیری می‌شود

شیراز (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش فارس، گفت: در راستای تحقق اهداف سند تحول بنیادین و شاداب سازی توسعه اردوگاه های دانش آموزی در استان فارس با جدیت در دستور کار قرار می گیرد.

کد مطلب: ۱۳۳۹۵۶۲
لینک کوتاه کپی شد
توسعه اردوگاه‌های دانش‌آموزی در استان فارس با جدیت پیگیری می‌شود

محمدخلیل عسکری در جلسه شورای سیاستگذاری اردوگاه‌های دانش‌آموزی استان فارس، اظهار کرد: شرایط موجود ضرورت توسعه اردوگاه را ایجاب می‌کند و لذا با استفاده از ظرفیت‌های موجود دانش‌آموزی و تفاهم نامه‌هایی که آموزش و پرورش با سی دستگاه دارد باید به این مهم پرداخته شود.
وی افزود: ضرورت دارد جلسات این شورا، دو هفته یک بار این شورا برگزار شود تا مصوبات مربوط به اردوگاه‌های دانش‌آموزی به طور مستمر دنبال شود.
عسکری تصریح کرد: بحث درآمدزایی اردوگاه‌ها موضوعی است که باید با جدیت پیگیری شود و نیازمند سرمایه‌گذاری در این بخش هستیم.
وی ادامه داد: افزودن ۲۵ هکتار زمین به اردوگاه شهید دستغیب با مساعدت سپاه فجر استان در حال انجام است تا زمینه ملی شدن این اردوگاه فراهم شود.
مدیر کل آموزش و پرورش فارس خاطرنشان کرد: توسعه اردوگاه بخش اشکنان با هدف بهرمندی دانش‌آموزان سه استان بوشهر، هرمزگان و فارس در دست مطالعه قرار گیرد.
وی اضافه کرد: با توجه به اینکه شیراز سومین حرم اهل بیت علیهم السلام است زمینه لازم را برای جذب دانش‌آموزان و گردشگران کشوری در این استان باید فراهم شود.
عسکری ادامه داد: در راستای تحقق اهداف سند تحول بنیادین و شاداب‌سازی توسعه اردوگاه دانش‌آموزی با جدیت در دستور کار قرار می‌گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار