مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهارستان ۲:

حضرت زهرا الگوی تمامی مسلمانان و بشریت است

بهارستان ۲ (پانا) - مدیر آموزش و پرورش بهارستان دو، حضرت زهرا را الگوی تمامی مسلمان و بشریت دانست و عنوان کرد گرامیداشت روز زن گسترش فرهنگ و سیره فاطمی در جامعه اسلامی و بازشناسی شخصیت حضرت فاطمه (س) است.

کد مطلب: ۱۳۳۸۱۴۵
لینک کوتاه کپی شد
حضرت زهرا الگوی تمامی مسلمانان و بشریت است

به مناسبت گرامیداشت آیین ولادت بانوی دوعالم حضرت فاطمه زهرا (س) و روز بانوان و مادران، و تجلیل از بانوان همکار جلسه‌ای در سالن فرهنگ ادراه آموزش و پرورش بهارستان برگزار شد.

مدیر آموزش و پرورش بهارستان دو ضمن گرامیداشت ولادت حضرت زهرا و روز مادر به بانوان همکار این اداره گفت: حضرت زهرا الگو کامل و جامع در موارد همسرداری، تربیت فرزندان، خانه‌داری، شجاعت و روابط اجتماعی به ویژه حجاب است.

وی با اشاره به اهمیت نقش زن در جامعه افزود: محوریت اصلی یک جامعه سالم و صالح زنان و مادران این جامعه هستند، که موثرترین عامل تاثیرگزار در تربیت و سلامت روحی روانی، و جسمی، فرزند، همسر و جامعه زنان و مادران است.

این مقام مسئول به دو اصل اساسی زندگی شیرین در خانواده تشریح کرد: اولین اصل اساسی برخورد محبت‌آمیز در خانواده همراه با احترام متقابل دیگری خلق و خوی پسندیده از نظر عقل و شرع و استفاده از الفاظ درست در خانواده، دو اصل اساسی یک زندگی شیرین است.

در پایان، از مادران فداکارِ شاغل و همچنین خبرنگاران پانا این مجموعه قدردانی و سپاسگزاری شد.

دانش‌آموز خبرنگار: فاطمه نادری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار