مدیر مدرسه سردار جنگل چهاردانگه:

انسان‌های خلاق، افرادی شادتر و موفق‌تر از دیگران هستند

چهاردانگه (پانا) - مدیر مدرسه سردار جنگل چهاردانگه بر پرورش خلاقیت کودکان تاکید کرد و گفت انسان‌های خلاق راه‌حل‌های جدیدی برای مشکلاتشان پیدا می کنند، به همین دلیل شادتر و در زندگی موفق تر هستند.

کد مطلب: ۱۳۳۸۰۴۴
لینک کوتاه کپی شد
انسان‌های خلاق، افرادی شادتر و موفق‌تر از دیگران هستند

اعظم محمودآبادی، مدیر مدرسه سردارجنگل چهاردانگه از برگزاری نمایشگاه دست‌سازه‌های دانش آموزی با وسایل دورریختنی در این مدرسه خبر داد.

وی گفت: «آنچه سه قوه خلاقیت، نوآوری و ابتکار در دانش آموزان را فعال نگه می دارد، شجاعت است؛ اینکه کودک شجاعت خراب کردن را داشته باشد، تا از لذت ساختن بهرمند شود.»

محمدآبادی افزود: «همه والدین دوست دارند فرزندان خلاق و خوش‌فکری پرورش دهند. پرورش خلاقیت کودکان در دنیای امروزی نقش مهمی در آینده آنها خواهد داشت، انسان های خلاق راه حل‌های جدید برای مشکلاتشان پیدا می کنند به همین دلیل شادتر و در زندگی موفق تر هستند.»

مدیر این مدرسه در ادامه عنوان کرد:«خلاقیت، نوآوری است؛ یعنی فرد بتواند افکار و اندیشه ها را با هم ترکیب کند و مفهومی نو خلق کند. تعاریف متفاوتی در مورد خلاقیت وجود دارد، اما عمده این تعاریف معتقدند که خلاقیت به تولید چیزی می انجامد که اصیل و ارزشمند و نو است.»

وی در پایان خاطرنشان کرد: «در این نمایشگاه از شورای شهر و همکاران اداری دعوت به عمل آمد و آنها با اهداء جوایز از کارهای برتر این نمایشگاه تقدیر کردند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار