افزایش 80 درصدی اعتبار دهیاری‌های آذربایجان‌شرقی

تبریز (پانا) - مدیر کل امور روستایی و شوراهای استانداری آذربایجان‌شرقی افزایش اعتبار دهیاری‌های آذربایجان‌شرقی را در مقایسه با سال قبل 80 درصد عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۳۳۶۷۱۶
لینک کوتاه کپی شد
افزایش 80 درصدی اعتبار دهیاری‌های آذربایجان‌شرقی

مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری آذربایجان شرقی در مراغه گفت: امسال 350 میلیارد تومان اعتبار به دهیاری های استان تخصیص یافته است .

محمد اسکندری در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان مراغه افزود: این اعتبار برای طرح های عمرانی از جمله بهسازی، جدول کشی، احداث و توسعه زیرساخت ها در روستاها هزینه خواهد شد.

وی اضافه کرد: امسال 9 میلیارد تومان از محل ارزش افزوده برای ایجاد راه ، ساخت پل ، کمک به آبرسانی و توسعه شبکه برق به روستا های فاقد دهیاری در استان تخصیص یافته است و امسال با هدف محرومیت زدایی 13 میلیارد تومان برای توسعه مناطق عشایر در استان هزینه می شود.

اسکندری افزود: تامین و بکارگیری ماشین آلات در دهیاری ها را از دیگر اقدامات صورت گرفته برای ارائه خدمات به روستائیان است.

فرمانده شهرستان ویژه مراغه نیز در این جلسه گفت: امسال 3 میلیارد و 500 میلیون تومان برای روستا های فاقد دهیاری در مراغه تخصیص یافته است.

اسدیان افزود: با این اعتبار 13 طرح عمران روستایی در بخش آب، راه، توسعه کشاورزی اجرا خواهد شد و در شهرستان مراغه با 172 روستا 41 روستا فاقد دهیاری هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار