اسماعیلی در حاشیه جلسه هیات دولت:

سایت فروش بلیت کنسرت‌ها فعال شده است

به‌زودی دومین جلسه شورای عالی سینما برگزار می‌شود

تهران (پانا) - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت‌ سایت فروش بلیت برای کنسرت‌های مختلف فعال شده و فروش بلیت را انجام می‌دهند که با استقبال خوبی نیز مواجه شده است.

کد مطلب: ۱۳۳۶۵۲۴
لینک کوتاه کپی شد
سایت فروش بلیت کنسرت‌ها فعال شده است

محمدمهدی اسلاعیلی در حاشیه جلسه هیات دولت اظهار کرد: ما در این هفته مصوبه بسیار خوبی در شورای هنر داشتیم که پذیرش نظام استاد شاگردی در آموزش‌های هنری بود. در سنت دانشگاهی ما حوزه هنر هم به‌مثابه یک رشته تعریف شده است. انتقاد جدی را هنرمندان و اساتید هنری داشتند که این رویه باید اصلاح شود این موضوع در دستور کار ما قرار گرفت و ما توانستیم این مصوبه را روز دوشنبه داشته باشیم در یکی دو رشته به صورت آزمایشی این کار را شروع می‌کنیم و بحث توسعه آن را داریم که بتوانیم در حوزه‌های هنری از روش‌های سنتی و معروف استاد شاگردی برای آموزش استفاده کنیم و مدرک دانشگاهی هم به آن بدهیم.

وی با بیان اینکه در حوزه جشنواره‌های فجر هفت جشنواره مهم را پیش رو داریم، افزود: دوستان من در هر یک از این جشنواره‌ها مشغول فعالیت هستند دبیر‌ها انتخاب شدند. یکی از ویژگی‌های مهم جشنواره امسال استانی شدن آن‌ها است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: در حوزه فعالیت‌های هنری از سرگیری فعالیت‌های موسیقی را از هفته جاری داشتیم که شروع شد و سایت را فروش بلیت برای کنسرت‌های مختلف فعال شده و فروش بلیت را انجام می‌دهند که با استقبال خوبی دارد این کار صورت می‌گیرد.

اسماعیلی گفت: به‌زودی دومین جلسه شورای عالی سینما را خواهیم داشت. پیگیر مصوبات جلسه اول هستیم که الحمدلله در آن هم توفیقات زیادی داشتیم؛ یک تحول جدی را در ساخت برنامه‌های نمایشی به‌ویژه فیلم را پیگیری می‌کنیم انشالله با اعتبارات خوبی که دولت برای این حوزه اختصاص داده شاهد تحولات جدی باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار