استاندار سیستان و بلوچستان:

کارخانه بافت بلوچ به شرکت ناجی پوشش واگذار شود

خبرگزاری پانا: استاندار سیستان و بلوچستان گفت: کارخانه بافت بلوچ به منظور رونق تولید و ایجاد اشتغال بیشتر ضروریست به شرکت تولیدی ناجی پوشش زیر نظر بنیاد تعاون ناجا واگذار شود.

کد مطلب: ۱۳۳۶۱۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، حاتم ناروئی در دیدار با هیات اعزامی از سوی بنیاد تعاون ناجا افزود: با واگذاری کارخانه بافت بلوچ برابر قانون به شرکت تولیدی ناجی پوشش انتظار داریم چرخه تولید این کارخانه به ۱۰۰ درصد برسد و محصولات تولیدی آن علاوه بر ایران به خارج از کشور نیز صادر شود.

وی اظهار داشت: حمایت های لازم از شرکت تولیدی ناجی پوشش برای ارتقا فعالیت های آن در زمینه واگذاری کارخانه بافت بلوچ ایرانشهر، مجتمع کشتارگاهی زابل با هدف توسعه صنعت گوشت سیستان و بلوچستان و سرمایه گذاری برای طرح بنگاه های کوچک دوزندگی و بافندگی از سوی مسوولان استانی انجام خواهد شد.

وی گفت: زمینه های سرمایه گذاری در سیستان و بلوچستان فراهم است و دستگاه های اجرایی با اعطای تسهیلات از هر گونه فعالیت اقتصادی با هدف رشد و توسعه استان حمایت می کنند.

استاندار سیستان و بلوچستان افزود: این استان آماده استقبال از ورود شرکت های تعاونی نیروهای مسلح به عنوان مباشر در طرح فروش سوخت به مرزنشینان شعاع ۲۰ کیلومتری مرز و واردات ۵۴ قلم کالای معاف از حقوق گمرکی در استان است.

مسوول هیات اعزامی از سوی هیات امنا و هیات مدیره بنیاد تعاون ناجا نیز در این دیدار با بیان اینکه یکی از عوامل مهم در چرخه اقتصاد، وجود بنگاه های اقتصادی توانا و فعال است گفت: این بنگاه ها با جذب سرمایه های خرد و ناچیز و در کنار هم قرار دادن آنها ضرب المثل قطره قطره جمع گردد وانگهی دریا شود را عینیت می بخشند و بعد از جذب سرمایه ها با وارد کردن آنها به عرصه های مختلف اقتصادی موجبات سودرسانی به خود و سرمایه گذاران را فراهم می آورند.

سید هاشم پنجه میر افزود: در همین راستا بنیاد تعاون ناجا به عنوان یک موسسه اقتصادی و به منظور سودرسانی به کارکنان نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران شکل گرفته و وارد عرصه های اقتصادی شده است.

وی اظهار داشت: بنیاد تعاون ناجا با هدف اجرای فرامین رهبر معظم انقلاب در خصوص ورود نیروهای مسلح برای سرمایه گذاری در سیستان و بلوچستان با هدف ایجاد اشتغال برای مردم مرزدار استان شرکت ناجی پوشش را در این استان راه اندازی کرد.

وی ادامه داد: با توجه به وجود مشکلات عدیده ای برای شرکت ناجی پوشش در بخش سرمایه گذاری، از مسوولان اجرایی سیستان و بلوچستان درخواست داریم برای ادامه فعالیت این شرکت همکاری های لازم را داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار