تفاهم‌نامه برگزاری کارسوق دارویی امضا شد

تهران (پانا) – آیین امضای تفاهم‌نامه برگزاری کارسوق دارویی میان سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان و شرکت سرمایه‌گذاری دارویی تامین برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۳۶۱۴۹
لینک کوتاه کپی شد
تفاهم‌نامه برگزاری کارسوق دارویی امضا شد

فرهاد فتحی‌نژاد، معاون برنامه‌ریزی و مدیریت مدارس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان در ابتدای این مراسم اظهار کرد: امروز فرصتی خوب برای مجموعه سمپاد و دانش‌‎آموزان این سازمان است تا یکی دیگر از برگ‌های زرین تلاش و استقانت را در مسیر تعریف طرح‌ها و فعالیت‌های مشترک با دیگر نهادها، ورق بزنند.

وی با بیان اینکه شناسایی،‌هدایت و توانمندسازی دانش‌آموزان و همچنین مقدمه چینی و بسترسازی برای تاثیرگذاری حداکثری فارغ التحصیلان از جمله اهداف اصلی سازمان ملی پرورش‌های استعدادهای درخشان است،‌ گفت: برگزاری کارسوق‌ها نقطه درخشان کارنامه سازمان است و سابقه دیرینه‌ای در برقراری اتصال مابین فارغ‌التحصیلان داشته است.

معاون برنامه‌ریزی و مدیریت مدارس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان با بیان اینکه کارسوق‌های برگزار شده بر دو محور آموزشی و پژوهشی استوار است، بیان کرد: سعی ما این است که نتیجه و ماحصل برگزاری این رویدادها در راستای اهداف بزرگ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با تربیت نیروهای خلاق باشد.

فتحی‌نژاد با بیان اینکه درحال حاضر نزدیک به 67 درصد از دانش‌آموزان در مدارس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان رشته تجربی را انتخاب می‌کنند، عنوان کرد: ما تلاش می‌کنیم که به‌صورت متوازن رشته‌ها را توزیع کنیم و براساس این سیاست‌ها شاهد گرایش هرچه بیشتر دانش‌آموزان به رشته علوم انسانی و ریاضی فیزیک بوده‌ایم.

وی در پایان گفت: همکاری با مجموعه شرکت سرمایه‌گذاری دارویی تامین درخصوص برگزاری کارسوق، نوید این را می‌دهد که دانش‌آموزان با ظرفیت‌هایی که در اختیار این مجموعه قرار دارد، اشنا شوند و رشد و گسترش استعدادهای درخشان این مرز و بوم را شاهد باشیم.

در ادامه این مراسم منصور نیکویی‌نیا، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری دارویی تامین، ضمن گرامی‌داشت سالگرد شهادت شهید سلیمانی و تسلیت به مناسبت این ایام، اظهار داشت: بسیار خرسندم که امروز در راستای رهنمون‌های رهبر معظم انقلاب درخصوص روایت دستاوردها و ایجاد نشاط در جوانان و نوجوانان و تاکید رییس‌جمهوری محترم در رابطه با راهیان پیشرفت، در خدمت مسئولان سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان هستم.

وی افزود: امیدوارم بتوانیم رسالت خود را در این خصوص به درستی انجام دهیم و بتوانیم دستاوردهای مهمی را که در شرکت سرمایه‌گذاری دارویی تامین داشته‌ایم روایت کنیم و در تجربیات موثری که در این زمینه وجود داشته است را نیز در اختیار مجموعه سمپاد قرار دهیم.
مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری دارویی تامین با بیان اینکه این مجموعه سعی کرده تا نقش مهمی در برقراری رابطه بین صنعت و دانشگاه ایجاد کند،

گفت: امید است همکاری با سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان که وظیفه آموزش و پرورش مستعدترین قشر کشور‌ یعنی نوجوانان را برعهده دارد، موجب برقراری ارتباط صنعت و مدرسه شود تا زمینه‌ساز به وجود آمدن انگیزه در بین دانش‌آموزان برای طی کردن پله‌های رشد و طرقی باشد.

وی در پایان گفت: با توجه به ظرفیت‌های موجود در شرکت سرمایه‌گذاری دارویی تامین ما نیز از برگزاری کارسوق‌های دارویی استقبال و حمایت می‌کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار