امام جمعه شهرستان قرچک:

امروز در همه دنیا نام حاج قاسم سلیمانی را فریاد می‌زنند

قرچک (پانا) - امام جمعه شهرستان قرچک، بر همه‌جانبه بودن شخصیت حاج قاسم سلیمانی تأکید کرد و گفت، امروز در همه دنیا نام حاج قاسم سلیمانی را فریاد می‌زنند.

کد مطلب: ۱۳۳۵۹۲۶
لینک کوتاه کپی شد
امروز در همه دنیا نام حاج قاسم سلیمانی را فریاد می‌زنند

حجت‌الاسلام والمسلمین حجت‌الله اسماعیلی امام جمعه شهرستان قرچک در نشست بصیرتی گرامیداشت سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی ویژه هیئت هیئت های ورزشی، ضمن تسلیت سالگرد شهادت سپهد حاج قاسم سلیمانی و تشکر از حضور مسئولین و ورزشکاران شهرستان قرچک با اشاره به سخن امام کاظم علیه‌السلام، گفت: زمانیکه اسم ورزش و ورزشکار به گوش ما می‌رسد در ذهن ما واژه های زیبایی تداعی می‌شود و در تاریخ نشان داده شده کلمه ورزشکار چقدر می‌تواند بزرگ باشد.

وی افزود: درست زمانی که واژه پهلوان و ورزشکار به گوش ما می‌رسد در ذهن ما واژه‌هایی چون قهرمان، غیرت و مقاومت تداعی می‌شود؛ در اصل یک ورزشکار ورزش می‌کند تا به حقیقت درونی خود دست پیدا کند .

امام جمعه شهرستان قرچک، در خصوص عظمت سپهد حاج قاسم سلیمانی در جهان گفت : امروز همه دنیا ، در هر جایی، با هر زبانی نام حاج قاسم را فریاد می‌زند. حاج قاسم نه تنها سردار دلهای ما ایرانیان بود بلکه ایشان سردار دلهای همه آزادی خواهان جهان چه مسلمان، چه غیر مسلمان بود؛ هرکسی در عالم چنین کاری کند که مردم بفهمند وجود او برای هدایت دیگران است، برای او ارزش قائل خواهند بود

اسماعیلی در ادامه گفت: امروز شاهد خواهرانی هستیم که با حفظ غیرت دیدنی خود به دنیا ثابت کرده‌اند، که عزتمند هستند و یا برادرانی که در میادین ورزشی اسوه اخلاقی می‌شوند و به اندازه یک سردار بزرگ در نظام تأثیر گذار هستند. امیدواریم که بتوانیم معنویت و ورزش را باهم درهم آمیزیم و مشمول هدایت سرداد حاج قاسم سلیمانی باشیم چرا که دغدغه ایشان هدایت نسل نو بوده است.

خبرنگار: فاطمه صالح پور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار