معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان‌شمالی:

هدف از برگزاری جشنواره تفکر و سبک زندگی شناسایی روش‌های نوین یادگیری و یاددهی است

بجنورد (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش خراسان‌شمالی بیان کرد هدف از برگزاری جشنواره تفکر و سبک زندگی شناسایی روش‌های نوین یادگیری و یاددهی است.

کد مطلب: ۱۳۳۵۷۹۸
لینک کوتاه کپی شد
هدف از برگزاری جشنواره تفکر و سبک زندگی شناسایی روش‌های نوین یادگیری و یاددهی است

محمد عقیقی در دوره توانمندسازی سرگروه‌های پرورشی و مدرسین تفکر و مشاوره بیان کرد: هدف از برگزاری جشنواره تفکر و سبک زندگی شناسایی و ترویج روش های نوین یادگیری، یاددهی، ایجاد رقابت سالم با تکیه بر روش‌های موثر در تدریس و همچنین ارتقای کمی و کیفی شیوه های تدریس درس تفکر و سبک زندگی است.

وی ضمن ابراز امیدواری درخشش عالی همکاران حوزه پرورشی استان، در پایان تصریح کرد: در دو سال گذشته، پوستر دبیرخانه استان خراسان شمالی توانست رتبه اول کشور را کسب کند. امیدواریم با تلاش‌های سرگروه‌های پرورشی و تفکر و سبک زندگی استان و شهرستان‌ها و مناطق شاهد درخشش بیش از پیش همکاران عزیز در سطح کشور باشیم.

رئیس اداره امور تربیتی آموزش و پرورش استان نیز در این خصوص گفت: پوستر نهمین جشنواره درس تفکر و سبک زندگی دبیرخانه استان خراسان شمالی نیز همانند سال گذشته طراحی و به دبیرخانه کشوری ارسال و در فضای مجازی نیز جهت استفاده بهینه کلیه همکاران بارگذاری شده است.

وی در ادامه اظهار کرد: دبیرخانه کشوری نهمین جشنواره تفکر همانند سال گذشته در استان بوشهر است و کلیه مدرسان درس تفکر و سبک زندگی اعم از معاونین پرورشی، مربیان پرورشی و مشاورین و ... در مقاطع متوسطه اول می توانند در جشنواره فوق شرکت کنند. مهلت ارسال آثار به دبیرخانه شهرستان و منطقه تا 30 بهمن و به دبیرخانه استان تا 10 اسفند سال جاری است. تیزر جشنواره فوق نیز به همت اداره امور تربیتی و نرجس غلامی، رتبه برتر تولید محتوای کشور آماده و در فضای مجازی بارگذاری شده است.

خبرنگار : مرضیه سعیدی برجی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار