در پیام تسلیت مدیر سازمان دانش‌آموزی استان اصفهان به مناسبت سالگرد شهادت شهید سلیمانی عنوان شد:

شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی مرد خستگی‌ناپذیر میدان‌های جهاد و مبارزه بود

اصفهان (پانا) - مدیر سازمان دانش‌آموزی استان اصفهان با صدور پیامی سومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی را تسلیت گفت.

کد مطلب: ۱۳۳۵۵۰۸
لینک کوتاه کپی شد
شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی  مرد خستگی‌ناپذیر میدان‌های جهاد و مبارزه بود

پیام اکبر رحمتی به این شرح است.

من المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَن قَضی نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا

«در میان مؤمنان، مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستادند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند و بعضی دیگر در انتظارند و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند.
قریب سه سال از خبر حزن انگیز شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به دست آمریکای جنایتکار در ساعات اولیه بامداد جمعه ۱۳ دی ماه ۱۳۹۸، که کل آزادیخواهان جهان بشریت به ویژه امت واحده و بزرگ اسلام و علی الخصوص مردم رشید و شهیدپرور کشور سرافرازمان ایران را عزادار کرد، گذشت.
سردار شهید حاج قاسم سلیمانی یادگار دوران دفاع مقدس، فرماندهی دوست‌داشتنی، ذوالفقار ولایت، فرزند نجیب و باوفای ایران اسلامی، مرد خستگی‌ناپذیر میدان‌های جهاد و مبارزه، مالک اشتر زمان، مجاهدی فداکار و فاتح جبهه‌های جنگ با داعش و تروریست ها، حامی محرومان و مظلومان، مرد عمل و اخلاص که تمام وجودش عشق به خدا، ولایت، مردم و ملت بزرگ ایران بود.
اینجانب ضمن عرض تسلیت به مقام معظم رهبری و آحاد ملت عزیز کشورمان به ویژه خانواده معظم آن شهید معزز و مردم قهرمان و ولایتمدار، استمرار راه پرافتخار و با عزت را با عظمتی فزون‌تر از خداوند متعال مسئلت می‌کنم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار