همایش بصیرت افزایی و جهاد تبیین در فلاورجان برگزار شد

فلاورجان (پانا) - همایش بصیرت‌افزایی و جهاد تبیین ویژه مدیران، معاونین و مربیان پرورشی و فرهنگیان بسیجی با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین سالک برگزارشد.

کد مطلب: ۱۳۳۵۴۸۴
لینک کوتاه کپی شد
همایش بصیرت افزایی و جهاد تبیین در فلاورجان برگزار شد

به مناسبت سالگرد شهادت شهید سلیمانی و دهه بصیرت همایش بصیرت افزایی و جهاد تبیین ویژه مدیران مدارس، معاونین و مربیان پرورشی و فرهنگیان بسیجی با حضور حسینعلی امینی، مدیرآموزش و پرورش فلاورجان، جانشین فرماندهی نیروی انتظامی، حسین حسنعلی کارشناس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان، مسئول بسیج دانش آموزی و دیگر مسئولین شهرستان با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین احمد سالک برگزار شد.

حجت‌الاسلام و المسلمین سالک در این همایش ضمن تبیین فضای امروز کشور و تلاش دشمنان برای صدمه زدن به انقلاب و نظام اسلامی، گفت: در این مقطع، تحقق هدف راهبردی دشمنان در خصوص ایران، جنگ ترکیبی است که از یک راهبرد دفاعی آمیخته به جنگ سیاسی، کلاسیک، نامنظم، مجازی، خبررسانی جعلی، برهم زدن بافت جمعیتی و ایجاد تضاد دینی انجام می شود که مهار قدرت انقلاب اسلامی در این جنگ با اولویت دادن به دو اقدام محوری و هویت‌زدایی دنبال می‌شود.

سالک همچنین در این همایش گفت: امروز جهاد اکبر، «جهاد تبیین» است و در این جهاد، از راه و روش و مسلک انسان‌ها تعبیر می‌شود و تأثیر آن بسیار زیاد است.

وی جهاد تبیین را در زمان کنونی مهم دانست و افزود: امروزه دشمن به دنبال ایجاد فضای یأس و ناامیدی در جامعه است و در این حوزه نیاز به هم افزایی داریم تا بتوانیم گام‌های بلندی برداریم و به جامعه امید تزریق کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار