در پی تشدید آلودگی هوای تهران؛

مدارس شهر تهران فردا و پس‌فردا «غیرحضوری» شدند

تهران (پانا) - در پی آلودگی شدید هوای پایتخت، آموزش در همه مدارس شهر تهران در روزهای یک‌شنبه و دوشنبه (۱۱ و ۱۲ دی ۱۴۰۱) به صورت مجازی برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۳۳۵۲۹۲
لینک کوتاه کپی شد
مدارس شهر تهران فردا و پس‌فردا «غیرحضوری» شدند

اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با توجه به استمرار آلودگی هوا در کلان‌شهر تهران و در راستای مصوبه کمیته اضطرار آلودگی هوای استانداری تهران، آموزش در همه مدارس پایتخت در روزهای یک‌شنبه و دوشنبه (11 و 12 دی) ۱۴۰۱ به صورت مجازی برگزار می‌شود. همچنین همه کودکستان‌ها و مراکز پیش‌دبستانی تهران نیز تعطیل خواهند بود.

بر اساس این اطلاعیه، امتحانات نهایی پایه دوازدهم روزانه، بزرگسالان، آموزش از راه دور و داوطلبان آزاد رشته‌های شاخه نظری دوره دوم متوسطه و ایجاد سابقه تحصیلی برای ورود به آموزش عالی و ترمیم نمرات دروس نهایی شاخه‌های تحصیلی دی ۱۴۰۱ و امتحانات هماهنگ استانی پایه نهم داوطلبان آزاد، بزرگسالان، آموزش از راه دور و ارزشیابی جامع، طبق برنامه اعلامی برگزار خواهد شد.

همچنین ارزشیابی و امتحانات داخلی نوبت دی ۱۴۰۱ دوره‌های تحصیلی در ایام آموزش غیرحضوری مدارس، برگزار نمی‌شود و زمان برگزاری امتحانات داخلی این ایام توسط مدیر واحد آموزشی متعاقبا به اطلاع اولیا و دانش‌آموزان می‌رسد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار