213 کیلوگرم مواد مخدر در طبس کشف شد

بیرجند (پانا) - جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی از کشف 213 کیلو و 500 گرم تریاک در شهرستان طبس با عملیات مشترک مأموران انتظامی استان قزوین خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۳۵۰۶۷
لینک کوتاه کپی شد
213 کیلوگرم مواد مخدر در طبس کشف شد

سرهنگ حسن شجاعی نسب عنوان کرد: مأموران انتظامی شهرستان طبس با کسب خبر واصله از مأموران انتظامی استان قزوین مبنی بر حمل مواد مخدر توسط سوداگران مرگ، پیگیری موضوع و دستگیری متهمان را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران انتظامی طبس با همکاری مشترک با تیم مبارزه با مواد مخدر استان قزوین، هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی این شهرستان کامیون قاچاقچیان مواد مخدر را مشاهده و پس از شناسایی دقیق با علائم هشداردهنده آن را متوقف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی بیان کرد: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از کامیون 231 کیلو و 500 گرم تریاک کشف کردند.

شجاعی نسب خاطرنشان کرد: در این رابطه یک خودرو توقیف شد و یک متهم دستگیر کردند که به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: شهروندان در صورت مشاهده و برخورد با فروشندگان مواد مخدر و هرگونه بی نظمی و اخلال در نظم عمومی، با سامانه پیامک 11056 و یا مرکز فوریت های پلیسی 110 تماس گرفته و موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار