برگزاری مسابقات معرق کاری و برجسته کاری توسط معلم خلاق مشهدی

مشهد (پانا) - مدیر دبیرستان جلیل افشارنژاد به مناسبت هفته کارگاه، مسابقه مهارت‌های کارگاهی و عملی را برای دانش‌آموزان پایه نهم برگزار کرد.

کد مطلب: ۱۳۳۴۷۴۶
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مسابقات معرق کاری و برجسته کاری توسط معلم خلاق مشهدی

محمدعلی آرین، دبیر کار و فناوری منطقه تبادکان گفت: با توجه به اینکه دو فعالیت معرق کاری روی چوب و برجسته کاری روی مس را در طول سه ماه تحصیلی انجام داده بودیم، تصمیم گرفتیم مسابقه ای با هدف ایجاد شور و انگیزه در بین دانش آموزان و شناسایی استعداد آنان در زمینه معرق کاری و برجسته کاری برگزار کنیم.

وی ادامه داد: کار هنری معرق کاری و برجسته کاری باعث می‌شود دست ورزی دانش آموزان ارتقا پیدا کند. همچنین دانش آموزان می‌توانند از همین راه به درآمدزایی برسند و از این طریق کسب و کار خانگی راه اندازی کنند.

آرین خاطرنشان کرد: کارآفرینان فعالیت خود را از کم شروع کردند، بنابراین این مسابقه طراحی شد تا شروعی برای شناسایی استعدادها و معرفی کارهای برتر باشد.

وی عنوان کرد: استقبال زیادی از این مسابقات صورت گرفت و توانستیم با همراهی مدیریت مدرسه، مجید عظیمی و سایر همکاران، این مسابقات را برای ۴۰ دانش آموز اجرا کنیم.

وی در پایان گفت: در هر آیتم ۳ نفر برتر بر اساس خلاقیت، زیبایی کار و استفاده درست از مواد اولیه و کار با ابزار انتخاب می‌شوند. سعی ما بر این است که برای نفرات برتر در هر دو شیفت کارگاه تخصصی برگزار کرده و دانش آموزان برگزیده روی تابلوهای بزرگ‌تر با عناوین صلوات خاصه و ان یکاد کار کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار