بانوی مدرسه‌ساز مشاور رئیس سازمان نوسازی مدارس شد

تهران (پانا) - خدیجه نیزاری به عنوان مشاور ر ئیس سازمان نوسازی مدارس در امور زنان خیر مدرسه‌ساز منصوب شد.

کد مطلب: ۱۳۳۴۶۸۹
لینک کوتاه کپی شد
بانوی مدرسه‌ساز مشاور رئیس سازمان نوسازی مدارس شد

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، حمیدرضا خان‌محمدی در حکمی «خدیجه نیزاری» را به عنوان مشاور رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در امور زنان خیر مدرسه‌ساز منصوب کرد

سرپرست سازمان نوسازی در جلسه شورای معاونان با اشاره به سیره و منش حضرت زهرا(س) و همسر گرانقدرشان حضرت علی(ع) گفت: باید به موضوع خیرین به عنوان سبک و شیوه زندگی بر گرفته از مشی اهل بیت(ع) نگاه کنیم و مدارس خیرساز باید به فضای تربیتی ویژه تبدیل شوند.

خان‌محمدی ضمن معرفی خانم نیزاری به عنوان مشاور خویش در امور زنان خیر مدرسه‌ساز اظهارکرد: خانم نیزاری، استاد حوزه، قرآن و اخلاق است که ید طولایی در حوزه مدرسه‌سازی دارد .

خانم نیزاری نیز ضمن تشکر از حسن اعتماد ریاست سازمان، حضرت زهرا(س) را اصل و الگوی همه در مسیر زندگی و نیز مدرسه‌سازی دانست و ابراز امیدواری کرد در دور جدید خدمت بتواند در کمک به بانوان عزیز در امر خیر مدرسه‌سازی موفق باشد.

گفتنی است خدیجه نیزاری متولد تهران 1323 ، دارای لیسانس حقوق قضایی، کارشناسی ارشد و دکترای علوم قرآنی و علم حدیث است. او تا به حال بیش از 30 پروژه مدرسه‌سازی انجام داده و قرارداد بالغ بر 700 پروژه مدرسه‌سازی را منعقد کرده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار