نتیجه حُبّ حضرت زهرا سلام الله علیها، گمنامی و شهادت است

همدان (پانا)_مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان در آیین وداع، تشییع و تدفین لاله فاطمی اظهار داشت: نتیجه حُبّ حضرت زهرا سلام الله علیها، گمنامی و شهادت است.

کد مطلب: ۱۳۳۴۳۷۰
لینک کوتاه کپی شد
نتیجه حُبّ حضرت زهرا سلام الله علیها، گمنامی و شهادت است

محمود نقوی در مراسم وداع، تشییع و تدفین لاله فاطمی که با حضور پرشور مسئولین، فرهنگیان، دانش آموزان و خانواده های آنان در محوطه اداره کل آموزش و پرورش استان همدان برگزار گردید، با تسلیت سالروز شهادت حضرت زهرا(س) اظهار داشت: نقطه اشتراک همه ما و شهدا، حُبّ حضرت فاطمه(س) و اولاد ایشان است که نتیجه حُبّ حضرت زهرا سلام الله علیها می شود گمنامی و شهادت و این علاقه و دوستی به اهل بیت در همه ما وجود دارد.

وی ضمن قدردانی از حضور پرشور فرهنگیان و دانش آموزان در این مراسم، خاطرنشان کرد: مردم ما هر سختی ای را تحمل می کنند اما حاضر نیستند لحظه ای حُبّ و دوستی امامان معصوم علیهما سلام و یادوخاطره شهدای گرانقدر از دلشان بیرون برود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان با بیان اینکه امروز بهترین، زیباترین و مانده گارترین روز را در اداره کل آموزش و پرورش استان شاهد خواهیم بود، تصریح کرد: شهدا با ایثار و رشادتی که از خود نشان دادند، پلاک شان، مدال افتخار و سند عاقبت بخیری شان شد.

نقوی در ادامه با اشاره به اینکه همه ما در برابر شهدا شرمنده و به آنها بدهکار هستیم، گفت: شهدا در مسیر صیانت و آرمان های نظام مقدس اسلام، از جان و خانواده خود گذشتند تا ما در آرامش و آسایش کامل باشیم و بدون دغدغه به زندگی خود ادامه دهیم.

وی افزود: شهدا به ما راه جوانمردی و ایثار را آموختند و وظیفه ما و همه مسئولان این است که راهشان را به خوبی ادامه دهیم.

گفتنی است: همزمان با تدفین این شهید گمنام والامقام ۱۶ ساله که به احتمال قوی دانش آموز بوده است، نماز جماعت ظهروعصر به امامت حجت الاسلام والمسلمین حسنی حلم دبیر ستاد اقامه نماز استان اقامه گردید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار