رئیس جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور:

بسیاری از مشکلات جامعه با بهره‌مندی درست از ظرفیت خیران قابل حل است

تهران (پانا) - رئیس جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور گفت بهره‌مندی درست و هدفمند از ظرفیت خیران می‌تواند بسیاری از مشکلات جامعه به ویژه در حوزه گسترش زیرساخت‌های تحصیلی و آموزشی را برطرف کند.

کد مطلب: ۱۳۳۳۸۸۰
لینک کوتاه کپی شد
بسیاری از مشکلات جامعه با بهره‌مندی درست از ظرفیت خیران قابل حل است

به گزارش روابط عمومی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، دکتر ناصر قفلی در گرهمایی مدیران کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور اظهار کرد: استفاده از ظرفیت‌های اجتماعی برای حل مشکلات جامعه در بخش‌های مختلف یک راهبرد اساسی برای تحقق اهداف توسعه است که این امر در بخش مدرسه‌سازی طی سال‌های اخیر با مشارکت خوب خیران اثبات شده است.

وی افزود: ما باید قدر خیران را بدانیم و اگر به خوبی از پتانسیل خیرین استفاده کنیم خیلی از مشکلات ما حل خواهد شد. اما انتظار این است که همه مسئولان با مجامع خیران همسو باشند و در کنار آن‌ها به جذب مشارکت‌های مردمی کمک کنند.

رئیس مجمع خیران مدرسه‌ساز کشور تصریح کرد: علاوه بر توان خیران مدرسه‌ساز که سال‌هاست پای کار آمده‌اند، باید با افزایش همراهی‌ها با این قشر که دل در گروِ توسعه ایران عزیز دارند، بستر را برای پای کار آمدن سایر اقشار مردم در حوزه مدرسه‌سازی نیز فراهم کرد.

دکتر «ناصر قفلی» خیّر مدرسه‌ساز کشور سال 1315 در خانواده‌ای متدین متولد شد. پدرش زنده‌یاد «عبدالحسین قفلی» از معتمدان به نام مشهد بود. دکتر قفلی بعد از گرفتن مدرک دیپلم برای ادامه تحصیل به آلمان رفت و تحصیلاتش را در آنجا تا مقطع دکترای کشاورزی ادامه داد. سال 1343 پس از سال‌ها دوری از کشور و کسب مدرک دکترا در رشته دامپروری و اخذ تخصص به ایران بازگشت.

آرزوی ساخت مدرسه رویای شیرینی بود که بعد از شنیدن آرزوی پدرش در جوانی شکل گرفته بود و اکنون سال‌هاست که در این عرصه یکی از چهره‌های اثرگذار کشور است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار