میزبانی 100 مدرسه استان بوشهر از ۳ شهید گمنام دفاع مقدس

بوشهر (پانا) - معاون پروشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان بوشهر گفت در آستانه ایام فاطمیه، آیین‌های مهمانی لاله‌ها، با حضور پیکرهای مطهر 3 شهید گمنام در بیش از 100 مدرسه این استان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۳۳۴۳۱
لینک کوتاه کپی شد
میزبانی 100 مدرسه استان بوشهر از ۳ شهید گمنام دفاع مقدس

محمود حقدوست با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه 471 شهید دانش‌آموز و 111 شهید معلم استان اظهار کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تکریم مقام رفیع شهید به عنوان قهرمانان ملی، از اولویت‌های دستگاه تعلیم و تربیت است.

وی افزود: با ورود پیکر مطهر سه شهید گمنام به استان در روز 26 آذر، با برنامه‌ریزی انجام شده، بیش از 100 مدرسه استان در همه شهرستان‌ها و مناطق، میزبان این 3 شهید بوده‌اند.

حقدوست خاطرنشان کرد: در ادامه این برنامه‌ها، آیین ویژه‌ای در روز دوشنبه 5 دی ماه در اداره کل آموزش و پرورش نیز برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: در سال تحصیلی تاکنون بیش از 4 هزار دانش‌آموز پسر پایه‌های نهم تا دوازدهم به اردوی راهیان نور در مناطق دفاع مقدس جنوب کشور اعزام شده‌اند.

حقدوست عنوان کرد: مرحله دوم این سفرهای تربیتی با اعزام دانش‌آموزان دختر در بهمن ماه برگزار می شود.

گفتنی است: همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در 6 دی‌ماه این شهیدان در سه منطقه یادمانی شامل بندرگاه بوشهر، بندر عامری تنگستان و درازی دشتی به خاک سپرده می‌شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار