اعلام جزئیات تغییر ساعت فعالیت مدارس استان همدان

همدان (پانا) - معاونت آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان همدان؛ جزئیات تغییر ساعت فعالیت آموزشی مدارس را تشریح کرد.

کد مطلب: ۱۳۳۳۳۳۸
لینک کوتاه کپی شد
اعلام جزئیات تغییر ساعت فعالیت مدارس استان همدان

احمد آقامحمدی، پیرامون تشریح جزئیات تغییر ساعات فعالیت آموزشی مدارس به دلیل صرفه‌جویی در مصرف انرژی، اظهار کرد: مراسم صبحگاهی در مدارس نوبت صبح از ساعت ۸:۴۵ دقیقه آغاز می‌شود و ساعت ۹ نیز زمان شروع کلاس‌های درسی است.

آقامحمدی در رابطه با تغییر ساعت فعالیت در مدارس نوبت بعدازظهر، مطرح کرد: ساعت شروع فعالیت این مدارس، تغییری نکرده اما این دانش‌آموزان، یک ‌ساعت زودتر از قبل، تعطیل می‌شوند.

وی با بیان اینکه کسری ساعت را بین دروس تقسیم کردیم تا برنامه درسی روزانه دچار اختلال نشود، توضیح داد: در دوره ابتدایی از هر یک ساعت آموزشی، ۱۰ دقیقه و در دوره متوسطه از هر دو ساعت آموزشی ۲۰ دقیقه کم شده است.

معاونت آموزش متوسطه و سرپرست آموزش ابتدایی اداره کل آموزش‌ و پرورش استان همدان خاطرنشان کرد: ساعت فعالیت هنرستان‌ ها نیز از ساعت ۹ تا ۱۴ خواهد بود.

وی در پایان یادآور شد: این تصمیم بنا به دستور استانداری همدان به علت صرفه‌ جویی در مصرف انرژی به مدت دو ماه از ابتدای دی‌ ماه تا پایان بهمن‌ ماه گرفته شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار