در گفت‌وگو با پانا:

علی فیروزی: استقلال در آبادان کار سختی دارد

مربی خارجی مشکل مالی تیم را تحمل نمی‌کند‌/ مربی برزیلی نفت آبادان کاربلد و باتجربه است

تهران (پانا) - مدیرتیم فوتبال صنعت نفت آبادان اعتقاد دارد مربی برزیلی این تیم باتجربه، کاربلد و بادانش است که توانسته در این مدت کوتاه تغییرات اساسی بوجود بیاورد.

کد مطلب: ۱۳۳۳۲۸۴
لینک کوتاه کپی شد
علی فیروزی: استقلال در آبادان کار سختی دارد

امجد عبدی - علی فیروزی در گفت‌وگو با پانا، با اشاره به پیروزی نفت آبادان مقابل نساجی در هفته دوازدهم لیگ برتر، اظهار داشت: «همیشه وقتی در تیمی تغییرات بوجود می‌آید، بازیکنان و مجموعه با انگیزه‌ای جدید تلاش می‌کنند تا نتایج گذشته بهبود پیدا کند. متاسفانه مربیان قبلی باید تلاش می‌کردند که تیم درست کنند. خیلی‌ها می‌گویند این تیم بازیکن ندارد. درحالی که بازیکنان خیلی خوبی گرفتیم. تنها باید مربیان تیم را درست می‌کردند. مربی برزیلی ما از وقتی آمد، از بازیکنان تیم هیچ شناختی نداشت و فقط فیلم بازی های تیم را نگاه کرد. از روی فیلم بازی ها نقاط ضعف تیم و بازیکنان را شناسایی کرد و تمریناتش را براساس آن طراحی کرد.»

وی افزود: «مربی جدید روی ۳ بخش تمریناتش را متمرکز کرد. روی ساختار دفاعی تیم، پرس کردن روی حریف و کم کردن و پوشش فضا برای تیم حریف. این تمرینات هرروز تمرین و تکرار شد. خوشبختانه در این فرصت کم جواب گرفتیم. به بچه ها وظایف را گوشزد کرد. در بازی با نساجی که یک تیم خیلی خوب است، نتیجه خوبی گرفتیم. آنها در ترکیه اردو زده بودند و در قائمشهر بازی کردن با آنها سخت است. اما توانستیم ۳ امتیاز شیرین از آنها بگیریم.»

سرپرست تیم فوتبال نفت آبادان تصریح کرد: «مربی نشان داد که باتجربه، کاربلد و بادانش است. سریع نقاط ضعف تیم را شناسایی کرد. ما در اولین بازی خیلی خوب بودیم. شاید در بازی‌های بعدی این طور نباشد. اما در این بازی هم برنامه‌اش خوب بود و هم تعویض‌هایی که کرد. انشالله با تمرینات بیشتر و شناخت بهتر و همچنین اضافه شدن چند بازیکن به ما تیم بهتر خواهد شد. البته یک بازیکن اروگوئه‌ای به نام سباستین گرفتیم که فعلا کارتش صادر نشده است و فکر نمی کنم به بازی با استقلال برسد.»

علی فیروزی گفت: ‌«با شناختی که در این مدت کوتاه توانست پیدا کند، تیم را هدایت کرد. ترکیب خوبی انتخاب کرد. نشان داد مربی خوبی است. باشگاه هم باید حمایت مالی بهتری از بازیکنان و تیم کند. مربی خارجی فقط می‌خواهد بازیکنانش روی تمرین و بازی کردن تمرکز کنند. دغدغه مالی نداشته باشند. قطعا مشکلات مالی باشد، مربی خارجی تحمل نمی‌کند‌. بازیکنان ما تلاش می‌کنند تا تیم نتایج بهتری بگیرد و امیدوارم باشگاه تلاش کند تا مشکلات مالی گریبان گیر تیم نشود.»

وی با اشاره به بازی با استقلال تاکید کرد: «همه بازی‌ها سخت است و در لیگ برتر هیچ حریف آسانی نداریم. رویارویی با نساجی در قائمشهر به نظرم سخت‌تر از رویارویی با استقلال در آبادان بود. انگیزه خیلی خوبی در تیم ما ایجاد شده است و شروع خوبی داشتیم. تمام کارهایی که مربی از بازیکنان خواست در بازی با نساجی انجام دادند. امیدوارم مقابل استقلال هم همین طور پرتلاش و باتمرکز باشیم‌.»

فیروزی ادامه داد: «امیدوارم سازمان لیگ همان طور که در بازی ما و نساجی به تیم میزبان اجازه حضور ۱۵۰۰ هوادار داد، در بازی با استقلال، به ما هم اجازه استفاده از تماشاگران را بدهد. چون خیلی می‌توانند به تیم صنعت نفت کمک کنند. این انتظار را از سازمان لیگ داریم.»

سرپرست تیم فوتبال نفت آبادان تاکید کرد: «استقلال یکی از پرطرفدارترین تیم های ایران است. تیمی قابل احترام برای ماست. هدف ما کسب ۳ امتیاز خانگی است. بالاخره بازی‌های جام جهانی را دیدیم و همه لذت بردیم. فوتبال بازی غیر قابل پیش‌بینی است. هر تیمی تمرکز بهتری داشته باشد، موفق‌تر خواهد بود. امیدوارم داوران هم روی قضاوتشان تمرکز خوبی داشته باشند . به این تیم‌ها نگاه نکنند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار