شرحی بر فعالیت‌های پرورشی انجام شده در مدارس آموزش و پرورش خمینی‌شهر پس از کرونا

اصفهان (پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان خمینی‌شهر شرح کاملی از مجموعه فعالیت‌های انجام شده پس از دوران کرونا در مدارس آموزش و پرورش خمینی‌شهر ارائه داد و گفت ضرورت داشت پس از دو سال تعطیلی مدارس فعالیت‌های پرورشی با قدرت پیگیری شود.

کد مطلب: ۱۳۳۲۴۵۳
لینک کوتاه کپی شد
شرحی بر فعالیت‌های پرورشی انجام شده در مدارس آموزش و پرورش خمینی‌شهر پس از کرونا

علیرضا توکلی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان خمینی شهر در حاشیه گردهمایی مدیران و رؤسای آموزش و پرورش نواحی و مناطق استان اصفهان در گفت‌وگو با پانا گفت: «با توجه به اینکه در دو سال گذشته به دلیل کرونا فعالیت های پرورشی کمرنگ شد، امسال لازم بود که فعالیت های پرورشی با قدرت بیشتری انجام شود.»

وی افزود: «لازم است در کنار تحصیل دانش آموزان فعالیت های پرورشی انجام شود، البته این فعالیت باید در کنار ورزش هم باشد.»

توکلی تاکید کرد: «ما در اولین گام با همکاری خیرین، جلسات آموزش خانواده را برگزار کردیم و این جلسات هنوز هم در حال اجراست. با همکاری مدیران، معاونان و معلمان دوره های آموزشی برای دانش آموزان اجرا شده است. این آموزش ها شامل آموزش های تربیت بدنی و... بوده است که در هفته گذشته فینال مسابقات فوتبال برگزار شد و دانش آموزان استقبال بسیار خوبی از آن داشتند.»

وی ادامه داد: «از دیگر فعالیت های پرورشی برگزاری مسابقات کتابخوانی است که بر پایه کتاب سرگل، برای حجاب بود.»

توکلی بیان کرد: «با حضور اساتیدی از حوزه علمیه قم کلاس های پیشگیری از آسیب های اجتماعی نیز در مدارس برگزار شد که بیشتر شاخص‌ها در مورد مدارس دخترانه است. همچنین سرود همگانی بر مبنای عفاف و حجاب در مدارس برگزار شد. سرودی مانند رفیق شهیدم در مدارس متوسطه اول پسرانه برگزار شد و بیش از ۱۵۰ مدرسه از این طرح استقبال کردند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار