در گفت‌وگو با پانا:

اسماعیل حلالی: لوکادیا بد موقع پرسپولیس را رها کرد

دربی کسل کننده خواهد بود/ تجربه یحیی به ساپینتو می چربد

تهران (پانا) - پیشکسوت پرسپولیس معتقد است لوکادیا نباید حداقل در این مقطع تیم را رها می کرد و این تصمیمش به ضرر سرخپوشان خواهد شد.

کد مطلب: ۱۳۳۲۳۶۴
لینک کوتاه کپی شد
اسماعیل حلالی: لوکادیا بد موقع پرسپولیس را رها کرد

مهدی جابری - اسماعیل حلالی در گفت‌وگو با پانا، با اشاره به دربی امروز، اظهار داشت: «بعد از ۴۵ روز وقفه نباید انتظار داشته باشیم تا بازی جذابی ببینیم. همیشه دربی‌ها حساسیت خودش را داشته‌اند و این باعث می‌شد تا بازیکنان نتوانند توانایی شان را به نمایش بگذارند. حالا بعد از این وقفه طولانی که فکر می‌کنم برای اولین بار است، بلافاصله دربی برگزار می‌شود، شرایط تیم ها مساعد نیست و نزدیک دوماه است که بازی رسمی نداشته‌اند. در چنین وضعیتی انتظار کیفیت خوب و جذاب نداشته باشید.»

وی افزود: «هرچقدر هم تیم ها بازی دوستانه برگزار کرده باشند، بازهم شرایط مسابقه رسمی را نخواهد داشت. در بازی رسمی بازیکن انگیزه زیادی دارد. به خصوص دربی که چشم همه هواداران به این بازی است. البته که این وقفه برای برخی تیم‌هایی که در بحران بودند،خوب بود. حداقل اینکه بازیکنان از لحاظ بدنی کمی استراحت کردند و از آن فشار کاسته شد.»

پیشکسوت پرسپولیس تصریح کرد: «الان حتی از شرایط تیم پرسپولیس هم خبر ندارم که در چه وضعیتی هستند. اما معتقدم باید دربی قبل از جام جهانی برگزار می‌شد. اگر این طور بود پرسپولیس شانس بزرگی برای برنده شدن داشت. چون در شرایط خیلی خوبی بود و چندین بازی را با برد پشت سرگذاشته بود. با این حال امیدوارم بتوانیم با همه مشکلاتی که وجود دارد، این دربی را با دست پر و ۳ امتیاز بیرون بیاییم.»

اسماعیل حلالی با اشاره به خارج شدن لوکادیا از کشور در آستانه دربی گفت: «واقعا نمی دانم شیوه قرارداد بستن را باید چه زمانی یاد بگیریم. مگر بازیکن می تواند بدون اطلاع از تیمش جدا شود. حتی اگر هشداری از سوی سفارت هلند هم دریافت کرده باشد هم باید این دربی را بازی می‌کرد و بعد می‌رفت. بد موقعی او پرسپولیس را رها کرد. واقعا بازیکن باکیفیتی است که توانسته بود به شرایط ایده آلی برسد. با این حال فکر می‌کنم در نبود دیاباته و لوکادیا، پاکدل و عبدی جور خط حمله را بکشند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار