رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس:

بچه‌های دهه ۸۰ و ۹۰، باهوش‌ترین و شجاع‌ترین نسل انقلاب هستند

تهران (پانا) - رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با اشاره به جنگ نرم دشمنان در شبکه‌های اجتماعی علیه نوجوانان و جوانان، گفت با وجود هجمه‌های فرهنگی، بچه های دهه ۸۰ و ۹۰ امروز ما باهوش‌ترین، شجاع‌ترین و با تقواترین نسل انقلاب اسلامی هستند.

کد مطلب: ۱۳۳۲۲۶۲
لینک کوتاه کپی شد
بچه‌های دهه ۸۰ و ۹۰، باهوش‌ترین و شجاع‌ترین نسل انقلاب هستند

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل معاونت پرورشی و فرهنگی، سردار سرتیپ «بهمن کارگر» با اشاره به ۱۶ میلیون دانش‌آموز در حال تحصیل کشور، تاکید کرد: توجه به آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها باید در اولویت برنامه‌های جدید فرهنگی به ویژه در بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس قرار گیرد.

وی با بیان اینکه ما باید به جایگاه و شأن معلمان و استادان توجه ویژه‌ای داشته باشیم گفت: معلمان و استادان، میزبان دانش‌آموزان و دانشجویان در بحث تعلیم و تربیت هستند، اگر به آنان توجه کنیم آن‌ها نیز دانش‌آموزان را بهتر و بیشتر با اصول و ارزش‌های دفاع مقدس انقلاب، پیشرفت‌ها و توانمندی‌ها کشور آشنا می‌کنند و هجمه‌های نرم دشمنان را بهتر خنثی می‌سازند.

سردار کارگر مهم‌ترین مولفه و عنصر پایداری و اقتدار کشور را مردم دانست و تاکید کرد در دوران دفاع مقدس همه مردم اعم از زن، روحانی، نوجوان از ادیان و اقوام و جریان‌های سیاسی مختلف حضور داشتند و از کشور در مقابل دشمنان دفاع کردند و نباید دفاع مقدس را منحصر به جریان خاصی کنیم.

**اتفاقات امروز کشور با اوایل انقلاب اصلا قابل مقایسه نیست

رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در ادامه با اشاره به تهدیدات اوایل انقلاب مانند فعالیت گروهک‌های ضد انقلاب در چهار گوشه کشور، ترور مسئولان و مردم توسط منافقین و هشت سال جنگ تحمیلی گفت: تهدیدات و اتفاقات امروز کشور با اوایل انقلاب اصلا قابل مقایسه نیست.

سردار کارگر تشریح کرد: امروز ما در اوج اقتدار نظامی و توانمند در حوزه‌های مختلف پزشکی، علمی، نظامی، صنعت و دیگر زمینه‌ها هستیم، در حالیکه در ابتدای انقلاب برای دفاع از کشور در تامین سیم خاردار عاجز بودیم اما با پیروی از ولایت فقیه و تلاش شبانه‌روزی، همه آن تهدیدات را تبدیل به فرصت کردیم.

وی با بیان اینکه اگر امروز در همه زمینه‌ها پیشرفته و توانمندیم آن را از دفاع مقدس به ارث برده‌ایم، اضافه کرد: اگر هم اکنون هم در راستای خدمتگزاری و نوکری مردم تلاش کنیم و نسبت به دستاوردهای نظام به مردم جهاد تبیین داشته باشیم، مطمئنا تهدیدات و اتفاقات امروز به فرصت‌های جدید برای کشور تبدیل خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار