معاون آموزشی سازمان نهضت سوادآموزی کشور:

سوادآموزی بیش از فعالیت آموزشی، یک ضرورت و مسئولیت اجتماعی است

کرج (پانا) - معاون آموزشی سازمان نهضت سوادآموزی گفت سوادآموزی بیش از اینکه یک فعالیت آموزشی باشد، یک ضرورت و مسئولیت اجتماعی است.

کد مطلب: ۱۳۳۱۹۴۹
لینک کوتاه کپی شد
سوادآموزی بیش از فعالیت آموزشی، یک ضرورت و مسئولیت اجتماعی است

کارگاه توانمندسازی همکاران شاغل در ادارات سوادآموزی با موضوع مدیریت و راهبری آموزشی فعالیت‌های سوادآموزی با حضور عابدین بازگیر، معاون آموزشی سازمان نهضت سوادآموزی کشور برگزار شد.

عابدین بازگیر، معاون امور آموزشی سازمان سوادآموزی بیان کرد: همه با هم برای رشد و تعالی سازمان تلاش کنیم و این روند و همدلی و همگرایی و همنوردی را در نظر داشته باشیم تا به یک نتیجه مطلوب برسیم. کمیت مهم است، اما کیفیت مهم‌تر است. باید بتوانیم فرهنگ وابسته را به فرهنگ مستقل تبدیل کنیم. برای ماندگاری انقلاب فرهنگ مستقل نیاز است. سوادآموزی امری است لازم حتی برای ماندن انقلاب.

وی به استفاده از ظرفیت شورای عالی پشتیبانی سوادآموزی به عنوان برداشتن سنگ بزرگ اشاره و تاکید کرد: سوادآموزی بیش از اینکه یک فعالیت آموزشی باشد، یک ضرورت و مسئولیت اجتماعی است.

بازگیر سپس به توضیح تعریف سواد، دوره‌ها، طرح‌ها و برنامه‌های مکمل، تبیین شیوه‌نامه جدید ثبت‌نام و ضرورت تشکیل کلاس‌های تلفیقی به وسیله آموزش‌دهندگان فعال پرداخت.

در پایان همکاران با طرح سوالاتی از معاون امور آموزشی سازمان به بررسی ثبت نام و شیوه‌نامه ارسالی پرداختند که با تعامل و تبادل نظر، ابهامات در این حوزه برطرف شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار