تجلیل از فعالان نماز منطقه سورشجان

سورشجان(پانا) - مراسم پیش اجلاس نماز در هنرستان پروین اعتصامی و حضرت معصومه(س) سورشجان با تقدیر از فعالان نماز مدارس منطقه لاران استان چهارمحال و بختیاری همراه بود.

کد مطلب: ۱۳۳۱۰۸۵
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از فعالان نماز منطقه سورشجان

این اجلاس با حضور غلامعلی خدیبی معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش استان، یعقوب حیدری رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه لاران، خدیجه اکبری معاون پرورشی آموزش و پرورش منطقه لاران با هیأت همراه و حجت الاسلام سجاد بیگی برگزار شد.

یعقوب حیدری ضمن خوشامد گویی به حضار و مهمانان با اشاره به اهمیت نماز در زندگی و جامعه گفت: تضمین سلامتی و آینده جامعه، برپایی و اقامه نماز است.

سجاد بیگی نیز، نماز را پایه و اساس اسلام دانست و یادآور شد: هرکس در زندگی فردی خویش نماز به جای آورد راه روشنی را در پیش گرفته است که می‌تواند آینده اش را تضمین کند.

وی در ادامه افزود: همانطور که هر انسانی در زندگی خویش به استاد و راهنمایی با تجربه نیاز دارد، راهنمای ما نیز قرآن همان کتاب آسمانیست که خداوند آن را به ما هدیه کرده است.

غلامعلی خدیبی با اشاره به اعجاز نماز و قرآن عنوان کرد: اگر می‌خواهید راه زندگیتان را گم نکنید از کسی راهنمایی بخواهید که همه خوبی هارا برایتان مشخص کرده است، چراکه راهی که شمارا به موفقیت می‌رساند همان اهدنا الصراط المستقیم است.

خدیبی ادامه داد: قرآن آسمانی در همه جا و همه حال باران رحمتش بر سر مؤمنان در حال فرو ریختن است که ما باید، خود را در پناه آن قرار دهیم تا از اعجاز آن بهره مند شویم.

خدیجه اکبری در گفت و گو با پانا هدف از برگزاری سی امین پیش اجلاس سراسری نماز دانش آموزی را گسترش فرهنگ قرآن، عترت و نماز در مدارس دانست.

اکبری در ادامه عنوان کرد: این مراسم در هفتمین روز قرآن، عترت و نماز برگزار شد که این روز به نام احکام نام گذاری شده است.

وی با ابراز امیدواری و موفقیت برای تمامی دانش آموزان به آنها یادآور شد: بهترین بهار عمر انسان دوران جوانی و نوجوانی است، امید است این دوران را با نماز عجین کرده و بر موفقیت های خویش بیافزایید.

گفتنی است قسمتی از برنامه به تقدیر از فعالین حوزه قرآن عترت و نماز مدارس منطقه اختصاص یافت.

همچنین این اجلاس با برپایی نماز جماعت به امامت حجت الاسلام و المسلمین بیگی اختتام یافت.

خبرنگار دانش آموز لیلا کریمزاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار