افزایش ساعت کار میادین میوه و تره‌بار در شب یلدا

تهران (پانا) - معاون بهره‌برداری و بهداشت سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران اعلام کرد، میادین و بازارهای میوه و تره‌بار در شب یلدا تا ساعت 20 فعال خواهد بود.

کد مطلب: ۱۳۳۰۸۵۵
لینک کوتاه کپی شد
افزایش ساعت کار میادین میوه و تره‌بار در شب یلدا

به گزارش ایرنا، محمد سراب نشین افزود: ساعت فعالیت میادین و بازار میوه و تره بار شهرداری تهران در شب یلدا افزایش یافت و همه میادین میوه و تره بار تا ساعت ۲۰ باز و آماده خدمات‌رسانی به شهروندان است و شهروندان می توانند محصولات ویژه شب یلدا را با کیفیت مطلوب و قیمت مناسب از این مراکز تهیه کنند.

بر اساس این گزارش، میادین و بازارهای میوه و تره بارشهرداری تهران از ساعت ۸ تا ۱۹ باز است و بین ساعت ۱۳ تا ۱۴ و ۳۰ دقیقه به منظور ادای فریضه نماز، صرف نهار، نظافت غرفه‌ها و تکمیل پالت‌ها به مدت یک ساعت و نیم تعطیل است.

ادامه عملیات اجرایی احداث پایانه آزادگان در ۵ جبهه کاری

مجری خط سه مترو تهران اعلام کرد: عملیات اجرایی پروژه احداث پایانه و پارکینگ آزادگان که مربوط به قطارهای این خط شبکه مترو تهران می‌شود، در پنج جبهه کاری ادامه داشته و تمهیدات لازم جهت سرعت گرفتن روند پیشرفت فیزیکی پایانه اندیشیده شده است.

آزاد اکبری گفت: پایانه آزادگان در جنب بزرگراه‌های آزادگان و آیت‌ا... سعیدی واقع شده که فاز نخست آن با ۲۵ هکتار وسعت، امکان توقف ۵۶ رام قطار را دارد. البته فاز توسعه‌ای پایانه مذکور، جهت تعمیر و نگهداری قطارهای خط ۱۱ (که هنوز عملیات ساخت آن آغاز نشده است) در نظر گرفته شده که یک سازه زیرزمینی دو طبقه را شامل می‌شود.

گفتنی است مسیر دسترسی به پایانه آزادگان از محدوده خیابان آیت‌ا... سعیدی (سه‌راه اسلامشهر) شروع شده و به صورت تونلی به محدوده اصلی پایانه راه پیدا می‌کند. طول این تونل حدود ۸۰۰ متر است که مراحل مختلف اجرای آن در حال پیگیری است.

برگزاری تجمع بزرگ فاطمیون در اکباتان

مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه پنج اعلام کرد: به مناسبت فرارسیدن سالروز شهادت حضرت زهرا (س) و چهلم شهید مدافع امنیت « شهید آرمان علی وردی » ناحیه مقاومت بسیج قدس شهرداری این منطقه به همراه هیات های عزاداری و دسته های منطقه در میدان بسیج شهرک اکباتان تجمع خواهند کرد .

محمدباقر فرهند افزود: همزمان با این تجمع بزرگ و برابر مصوبه شورای اسلامی شهر تهران ، خیابانی مناسب در نزدیک محل زندگی شهید به نام شهید آرمان علی وردی نیز نامگذاری می شود و تابلوهای آن نصب خواهد شد .

وی اظهار داشت: میدان بسیج شهرک اکباتان نیز با حفظ عنوان بسیج به نام شهید آرمان عزیز ، اصلاح نام خواهد شد، از تمامی شهروندان ، بسیجیان و عاشقان انقلاب و همرزمان شهید دعوت می شود که در روز پنجشنبه ۲۴ آذرماه ۱۴۰۱ از ساعت ۱۴ در میدان بسیج شهرک اکباتان حضور بهم رسانند و ضمن محکوم کردن اقدامات عناصر ضد انقلاب بر حفظ وحدت ملی و امنیت تاکید کنند.

سومین همراه‌سرای بیمار در منطقه ۲ راه‌اندازی می‌شود

شهردار منطقه ۲ گفت :سومین همراه سرای بیماربه منظور اسکان بلندمدت همراهان و بیمارانشان در محله طرشت راه‌اندازی می‌شود.

مهدی صالحی گفت: مدیریت شهری منطقه در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی خود و همچنین حفظ شان و کرامت همراهان و خانواده بیماران بستری در بیمارستان ها، در دو مجموعه میزبان همراهان بیمار است.

وی افزود: پس از اتصال همراه سراهای منطقه ۲ به شبکه رها این امکان فراهم شد که از تمامی بیمارستان های شهر تهران با همکاری مددکاری بیمارستان ها پذیرش انجام شود و همین موضوع افزایش متقاضی را به دنبال داشته است.

شهردار منطقه ۲ افزود: با توجه به پروتکل‌های تعیین شده ، مدت زمان اسکان در این مراکز ا۳ روز است در حالی‌ که همراهان بیماران پیوندی، عفونی، سرطانی نیاز به حضور بلندمدت در پایتخت دارند و در همین راستا سومین همراه‌سرا در منطقه با همکاری خیّران در حال آماده‌سازی است.

صالحی ادامه داد: این همراه‌سرا به دلیل حضور بیماران پیوندی و عفونی نیازمند امکانات متفاوتی با سایر همراه‌ سراها است در واقع اتاق‌ها و تخت‌هایش باید ایزوله و پزشک و پرستار هم در آن مستقر شود.

به گفته وی، این همراه‌سرا در محله طرشت، بالاتر از میدان سما در سه طبقه و ظرفیت اسکان ۱۵ خانوار در حال آماده‌سازی است.

شناسایی و آغاز تخریب ۲۸ ملک رهاشده و ناایمن در منطقه ۱۵

شهردار منطقه ۱۵ گفت: ۲۸ ملک ناایمن و رها شده که به نقاط بی دفاع شهری تبدیل شده بود، توسط کمیته ایمنی منطقه شناسایی و مراحل اخذ مجوز قضایی تخریب آن آغاز شد.

رضا شرفی با اشاره به تشکیل منظم کمیته ایمنی منطقه افزود: این کمیته با حضور نماینده دادستان، مدیر آتش نشانی منطقه و نمایندگان دستگاه های مرتبط برگزار می شود و باتوجه به مصوبات آن، تاکنون ۲۸ ملک ناایمن در سطح ناحیه یک شناسایی و دستورات قضایی لازم اخذ شده است.

وی ادامه داد: در بازدیدهای میدانی که با شهروندان و معتمدان محلی داشتم، این املاک به عنوان دغدغه مردم مطرح می شد چرا که علاوه بر نداشتن ایمنی و امکان حادثه و بحران، موجب بروز آسیب های اجتماعی محله شده بود.

به گفته وی، مقرر شد تا کار شناسایی همه املاک انجام شود و شهرداری به عنوان متولی شهر از مالکان دعوت کند تا نسبت به تعیین تکلیف آن مانند اخذ پروانه یا تعمیر و نگهداری اقدام و از بلاتکلیفی خارج کنند.

شرفی ادامه داد: ماه گذشته نیز اخطار های مکرری به مالکین داده شد تا تعیین تکلیف ملک انجام شود. هم اکنون دستور تخریب هشت ملک صادر شده و پرونده ۲۰ ملک دیگر در حال رسیدگی است.

شهردار منطقه ۱۵ افزود: عملیات تخریب نیز از هفته گذشته با حضور نماینده انتظامی و دادستانی آغاز شده است که تا پاکسازی کامل محله ها ادامه خواهد داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار