با تشییع از مصلای قدس قم

پیکر شهید «مختارزاده» در حرم حضرت معصومه(س) خاکسپاری می‌شود

قم (پانا) - پیکر شهید مدافع امنیت حسن مختارزاده فردا دوشنبه 21 آذر از مصلای قدس تشییع و در حرم مطهر حضرت معصومه(س) تدفین می‌شود.

کد مطلب: ۱۳۳۰۶۱۱
لینک کوتاه کپی شد
پیکر شهید «مختارزاده» در حرم حضرت معصومه(س) خاکسپاری می‌شود

مراسم وداع با پیکر شهید مدافع امنیت، طلبه بسیجی شهید حسن مختارزاده امشب در شبستان امام خمینی(ره) حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد.

در حاشیه این مراسم و بنا به درخواست خانواده وی و موافقت آیت الله سید محمد سعیدی، تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س)، پیکر مطهر شهید مختارزاده در حرم مطهر کریمه اهل بیت(س) خاکسپاری می شود.

پیکر این شهید فردا ساعت 14:30 از مصلای قدس قم به سمت حرم مطهر تشییع می شود. مراسم بزرگداشت شب اول شهادت شهید مختارزاده نیز فردا شب بعد از نماز مغرب و عشا در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر برگزار خواهد شد.

شهید حسن مختارزاده طلبه بسیجی فعال یگان فاتحین استان قم و اصالتا اهل آذربایجان شرقی بود که از سال ۱۳۹۸ به عنوان بسیجی همکار در گردان ۶۰۲ یگان امنیتی امام علی(ع) سپاه محمد رسول‌الله(ص) حضور داشت.

وی روز ۲۶ آبان همراه با برادرش در حال بازگشت از مأموریت آرام سازی در اتوبان حکیم غرب به شرق، ابتدای ۳۵ متری گلستان بوده است که بر اثر روغن و گازوییل ریخته شده در مسیر حرکت کاروان موتوری بسیج، دچار سانحه می‌شود. مختارزاده روز جمعه 18 آذر پس از 22 روز بستری در یکی از بیمارستان‌های تهران به شهادت رسید.

خبرنگار: ابوالفضل بمانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار