معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش سیستان وبلوچستان:

جهاد علمی همتراز با جهاد در سایر عرصه‌ها باید مورد توجه قرار گیرد

زاهدان(پانا)- معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان گفت جهاد علمی همتراز با جهاد در سایر عرصه‌ها باید مورد توجه قرار گیرد.

کد مطلب: ۱۳۳۰۱۸۳
لینک کوتاه کپی شد
جهاد علمی همتراز با جهاد در سایر عرصه‌ها باید مورد توجه قرار گیرد

حسن بروشکی در دوره تخصصی آموزش خبرنگاری و سواد رسانه گفت: دشمن به دنبال جنگ‌رسانه‌ای و تهاجم به ارزش‌های انقلاب است که باید با جهاد تبیین مقابل هجمه‌ها ایستاد.

وی افزود: جوانان و نوجوانان با بصیرت و آگاهی می توانند نقشه های دشمنان را نقش برآب کنند و نظام جمهوری اسلامی را به قله های تعالی برسانند.

بروشکی خطاب به دانش آموز خبرنگاران گفت: مطالعه تاریخ می تواند در ادامه راه به دانش آموزان کمک شایانی کند و باید مورد توجه قرار گیرد، زیرا با مطالعه گام اول انقلاب، نقشه راه بیانیه گام دوم به خوبی شناخته خواهد شد.

وی با تاکید بر دشمن شناسی در بین جوانان و نوجوانان، افزود: یکی از مهم‌ترین ابزارهای دشمنان رسانه است که می توان با برنامه ریزی صحیح و اصولی و برگزاری جلسات متعدد روشنگری و بصیرت افزایی، دانش آموزان را نسبت به توطئه دشمنان آگاه کرد.

وی وظیفه دانش آموزان را در اتفاقات اخیر بسیار مهم و حیاتی خواند و افزود: جهاد علمی همتراز با جهاد در سایر عرصه ها باید مورد توجه قرار گیرد تا با پیشرفت در زمینه های علمی و تحقیقاتی، ایرانی قوی ساخته و بر توطئه های دشمنان فائق آییم.

دانش آموز خبرنگار: فاطمه زهرا مباشری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار