مدیرکل آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان:

اهمیت سواد رسانه‌ای در میان نوجوانان به یک ضرورت تبدیل شده است

زاهدان(پانا)-مدیرکل آموزش و پرورش استان سیستان وبلوچستان تاکید کرد اهمیت سواد رسانه‌ای در بین آحاد مردم بخصوص نسل جوان و نوجوان به یک ضرورت تبدیل شده است.

کد مطلب: ۱۳۳۰۱۷۲
لینک کوتاه کپی شد
اهمیت سواد رسانه‌ای در میان نوجوانان به یک ضرورت تبدیل شده است

حسنعلی میرعبدی در همایش یکروزه آموزش خبرنگاری و سواد رسانه ای در زاهدان گفت: حوزه سواد رسانه ای صرفا یک دانش نوپا نیست، بلکه یک الگو و مفهوم بسیار مهم است که در آموزه های دینی نیز به آن تاکید شده است.

وی خاطرنشان کرد: امروز کشور ما وارد یک جنگ تمام عیار چند بعدی شده است که یکی از مهم‌ترین ابعاد آن، جنگ رسانه ای در بستر فضای مجازی و اجتماعی است و اهمیت سواد رسانه ای در بین آحاد مردم بخصوص نسل جوان و نوجوان به یک ضرورت تبدیل شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان با اشاره به اهمیت و نقش سواد رسانه در تقابل با توطئه های دشمنان افزود: دشمن امروز با استفاده از قدرت رسانه ای سعی در انحراف جوانان دارد و با توجه به تنوع و گستردگی شبکه های اجتماعی، نیازمند ارتقای سواد رسانه ای و مقابله با این جنگ تمام عیار هستیم.»

وی در پایان نقش دانش آموز خبرنگاران را در تزریق امید به آینده در گروه همسالان بی نظیر خواند و خاطرنشان کرد: وظیفه دانش آموز خبرنگاران تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در بین سایر دانش آموزان است که باعث حس خودباوری و امید به آینده خواهد شد.

دانش آموز خبرنگار: مبینا میر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار