در نشست هم‌اندیشی نخبگان فرهنگی عنوان شد؛

ستاد مردمی «دختران حاج قاسم» راه‌اندازی می‌شود

قم (پانا) - نشست هم‌اندیشی جمعی از نخبگان فرهنگی با رویکرد راه‌اندازی ستاد مردمی دختران حاج قاسم امروز در اداره کل تبلیغات اسلامی قم برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۲۹۹۸۹
لینک کوتاه کپی شد
ستاد مردمی «دختران حاج قاسم» راه‌اندازی می‌شود

نشست نخبگان فرهنگی با محوریت هم اندیشی امروز با حضور جمعی از نمایندگان هیئت‌های مختلف و مبلغین، دبیر اجرایی طرح دختران حاج‌قاسم و نخبگان فرهنگی فعال در مدارس سطح استان قم برگزار شد.

«محمدحسن علی‌محمدی» معاون امور فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی هدف از برگزاری این نشست را استفاده از ظرفیت فعالان فرهنگی و اجتماعی، برای برگزاری دومین ایام شهادت حضرت زهرا(س) و نیز سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و برنامه ریزی برای این دو مناسبت گرامی بر شمرد.

وی افزود: سوال اساسی که مطرح می‌شود در رابطه با جامعه مخاطب دختران جوان و نوجوان دهه هشتادی و نودی است که وضعیت روز جامعه را از طریق این دو مناسبت برای این قشر قصد داریم سازماندهی و کنترل کنیم.

معاون امور فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی تصریح کرد: یکی از مصوبات این نشست هم اندیشی، راه اندازی ستاد مردمی دختران حاج قاسم است که با شعار «عهد می‌بندم حاج‌ قاسمت بشم» محوریت خود را مشخص خواهند کرد، دختران حاج قاسم نهضت و ستاد مردمی خواهند بود که در آن مکتب حاج قاسم را، دختران سرزمین در میدان عمل روایت‌گری خواهند کرد.

سیدعلیرضا دادمرزی» مدیر سازمان دانش‌آموزی استان قم نیز در این نشست ضمن تاکید بر تحول فعالیت‌های اجتماعی، اظهار کرد: کنش‌های اجتماعی که توسط بانوان در عرصه جامعه امروزی صورت می‌پذیرد، نباید مقلّد فعالیت‌ افرادی باشد که در خلاف جهت انقلاب پا به میدان عمل گذاشتند، نوآوری و ابتکار عمل رمز موفقیت کنش انقلابی و اجتماعی ماست، که ماندگاری و تداوم آن را تثبیت می‌کند.

در ادامه حاضران در رابطه با چگونگی اجرای طرح و برنامه های اجرایی در سطح استان قم پرداختند که بیشترین اثرگذاری ملموس را در جامعه مخاطب طرح داشته باشند.

دانش‌آموز خبرنگار: مبینا علی‌حیدری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار