سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان خبر داد:

مسمومیت ۳ نفر در ۲ حادثه گازگرفتگی در اصفهان

اصفهان (پانا) - سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان اعلام کردسه نفر در ۲ حادثه گازگرفتگی در اصفهان مسموم شدند.

کد مطلب: ۱۳۲۹۱۹۷
لینک کوتاه کپی شد
مسمومیت ۳ نفر در ۲ حادثه گازگرفتگی در اصفهان

به گزارش روابط عمومی مرکز اورژانس استان اصفهان، عباس عابدی با اشاره به حادثه ویژه گازگرفتگی در اصفهان اظهار کرد: این حادثه ساعت ۲۱ و ۲۲ دقیقه به مرکز فرماندهی عملیات اورژانس استان اصفهان گزارش شده است.

وی با بیان اینکه این حادثه در خیابان امام خمینی - خیابان بسیج گزارش شده است، عنوان کرد: یک واحد امدادی برای این حادثه اعزام شده است.

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان با اشاره به مسمومیت خانم ۴۰ ساله در این حادثه افزود: این مصدوم به بیمارستان اشرفی خمینی شهر منتقل شد.

مسمومیت ۲ نفر در چادرهای عشایری سمیرم

وی همچنین به حادثه دیگر مسمومیت با گاز در اصفهان اشاره کرد و گفت: این حادثه نیز ۵۵ دقیقه بامداد به مرکز فرماندهی عملیات اورژانس استان اصفهان گزارش شده است.

عابدی با بیان اینکه این حادثه به دنبال نشت گاز از لوله بخاری گزارش شده است، ادامه داد: این حادثه در سمیرم - وردشت اسکان عشایر -شهرک شهسوار اتفاق افتاده است.

وی با اشاره به اعزام یک واحد امدادی ۱۱۵ برای این حادثه تصریح کرد: این حادثه نیز ۲ مصدوم مرد ۳۹ و زن ۶۰ سال داشت که به بیمارستان سیدالشهدای سمیرم منتقل شدند.

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان همچنین به حادثه انفجار آبگرمکن دیواری در اصفهان اشاره کرد و گفت: این حادثه نیز ساعت ۲ و ۴۵ دقیقه بامداد به مرکز فرماندهی عملیات اورژانس اصفهان گزارش شده است.

وی با بیان اینکه این حادثه در ملک شهر - خیابان مفتح - خیابان آرمان اتفاق افتاده است، ادامه داد: یک واحد امدادی ۱۱۵ برای این حادثه انفجار اعزام شد.

عابدی گفت: در این حادثه مرد ۳۱ ساله دچار سوختگی دست شد که به بیمارستان امام موسی کاظم (ع) منتقل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار