در گفت‌وگو با پانا:

ناصر ابراهیمی: حذف از جام جهانی تقصیر تاج بود!

کی روش جز نابودی فوتبال ما هیچ عایدی نداشت/ به‌خاطر حذف از جام جهانی، حواله خودروی خارجی پاداش گرفتند!

تهران (پانا) - پیشکسوت فوتبال ایران معتقد است حذف ایران از جام جهانی فوتبال قطر تقصیر تاج بود که پای کی روش را دوباره به ایران باز کرد.

کد مطلب: ۱۳۲۹۰۷۸
لینک کوتاه کپی شد
ناصر ابراهیمی: حذف از جام جهانی تقصیر تاج بود!

مهدی جابری - ناصر ابراهیمی در گفت‌وگو با پانا، با اشاره به عملکرد تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی فوتبال اظهار داشت: «قبلا وقتی تاج رییس فدراسیون شد، گفتم که دیگر امیدی به فوتبال نیست. او قبلاً نشان داده بود که فقط دنبال منفعتش است و کاری برای فوتبال انجام نمی‌دهد. واقعا در مدتی که ریاست فوتبال را برعهده داشت، چه تاجی بر سر آن گذاشت؟ اگر خوب بود، چرا رفت و اگر بد بود، چرا دوباره برگشت؟ او وقتی دید در پرونده ویلموتس اشتباه بزرگی کرده، خودش را به مریضی زد و با خانواده به سوئیس رفت. بعد از مدتی که آب از آسیاب افتاد، در فولاد مبارکه سمت گرفت. نوش جانش!»

وی افزود: «وقتی کی روش جای اسکوچیچ را گرفت، واقعا ناراحت شدم و خیلی هم انتقاد کردم اما الان فکر می‌کنم، می‌بینم اشتباه کردم و خوشحالم که تیم ملی با کی روش در جام جهانی قطر حاضر شد و از مسابقات کنار رفت. اگر این ملی با اسکوچیچ به جام جهانی می‌رفت و حذف می‌شد، تاج زمین و زمان را به هم می‌دوخت که اجازه ندادند فلان کنم و بهمان. اما الان دیگر حرفی برای گفتن ندارد. البته که او این قدر رو دارد که بازهم برای این افتضاح، بهانه می‌آورد! هنوز از رو نرفتند و می‌گویند می‌خواهیم تا جام ملت ها با کی روش تمدید کنیم.»

پیشکسوت فوتبال ایران تصریح کرد: «فرق کی روش با مربیان ایرانی، فرق مستر با آقاست. ۸ سال ایران بود و نتوانست هیچ کاری انجام دهد. اما مربیان دیگر نتیجه هم گرفتند برکنار شدند. ما چون چشم رنگی نبودیم، کنارمان گذاشتند. من قبل از جام جهانی گفته بودم از گروه بالا می‌رویم چون اعتقاد داشتم واقعا کیفیت صعود را داریم اما کی روش اشتباهات وحشتناکی داشت. ترکیب بازی با انگلیس و آمریکا اشتباه بود. ولز را هم به‌خاطر این بردیم چون ضعیف‌ترین تیم جام بود. با هر تیمی از ۳۲ تیم بازی می‌کرد، می‌باخت. از آمریکا با شانس و اقبال یک مساوی گرفت.»

ناصر ابراهیمی گفت: «با آمریکا فقط یک مساوی می‌خواستیم. نیمه اول تیم حریف سرتر بود و یک گل زد و چند گل هم نزد. ترکیب اشتباه کی روش حریف را گستاخ کرد و آنها دل و جرات حمله پیدا کردند. نیمه دوم بهتر شدیم و طبیعی بود. اما فرصت گلی نداشتیم. ۲۰ دقیقه از چپ و راست روی دروازه حزیف توپ ریختیم. برای کی روش به به و چه چه می‌کردند اما زمان مربیگری ما به این شیوه فوتبال، «علی اصغری» می‌گفتند و هزار ایراد می‌گرفتند. اوت می‌انداختیم، می‌گفتند این که تاکتیک نیست اما الان همه تیم‌ها از آن استفاده می‌کنند.»

وی تاکید کرد: «دیگر در هیچ دوره‌ای این طور گروه راحت گیر فوتبال ایران نمی‌آید. ما حتی توان امتیاز گرفتن از انگلیس را هم داشتیم. پیرترین تیم جام جهانی بودیم. واقعا اعتقادی به کی روش نداشتم و ندارم. این قدر هم گفتیم خسته شدیم. برای بردی که هر تیمی می‌توانست آن را شکست دهد، مربی را بالا می‌اندازند. آن وقت ژاپن، کره و استرالیا در گروه‌های به مراتب سخت‌تر، به دور حذفی صعود می‌کنند. پس آنها باید با مربیان خود چکار می‌کردند؟ این‌ها هم که به‌خاطر حذف، حواله وارد کردن خودروی خارجی پاداش گرفتند!»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار