تزریق ۳۲۰ میلیارد تومان اعتبار به پروژه‌های مهم استان اردبیل

اردبیل(پانا) - استاندار اردبیل از اختصاص ۳۲۰ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه‌های مهم این استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۲۸۷۶۷
لینک کوتاه کپی شد
تزریق ۳۲۰ میلیارد تومان اعتبار به پروژه‌های مهم استان اردبیل

به گزارش استانداری اردبیل، سید حامد عاملی، استاندار اردبیل در بازدید از پروژه‌های نیمه‌تمام ملی این استان گفت: اهمیت به پروژه‌های نیمه‌تمام استان اردبیل با تامین منابع جزو اولویت‌های اساسی است و در این زمینه اجرای 47 پروژه مهم استان اردبیل باید در قانون بودجه هر سال تخصیص داده شود.

وی تصریح کرد: استفاد از ظرفیت نمایندگان با همدلی و همراهی پیگیری مسائل استان و مشخص شدن پروژه‌ها از اهم مواردی است که با هدف حمایت از پروژ‌ها در دستور کار قرار گرفته و در این زمینه اجرای پروژه‌ها به تفکیک شهرستان‌ها اجرای پروژه‌ها مشخص شده است که امید می‌رود با تمهیدات به عمل آمده به تمامی اهداف خود در این زمینه جامه عمل بپوشانیم.

به گفته استاندار اردبیل، اختصاص 320 میلیارد تومان اعتبار برای پروژه‌های مهم استان از اهم مواردی است که در دستور کار قرار گرفته و به همین منظور درصدد اجرای پروژه‌هایی همچون طرح‌های میراث فرهنگی، ورزشی، تصفیه‌خانه و برق شهرک صنعتی و سدهای معیشتی هستیم که بسیار مهم و اساسی است.

عاملی ادامه داد: یک هزار و 340 میلیارد تومان از اعتبارات مصوب سفر رئیس‌جمهوری تا سال گذشته به استان اختصاص یافته و تا پایان امسال نیز بخش دیگری از این اعتبارات تزریق خواهد شد و با توجه به این که به دنبال اجرای پروژه‌های مهمی همچون راه‌آهن هستیم بنابراین اجرای این پروژه با جدیت در دستور کار قرار گرفته است.

استاندار اردبیل اضافه کرد: اختصاص اعتبارات به نقاط و قطعات مهم و بحرانی پروژه از اهم مواردی است که در استان اردبیل مورد توجه واقع شده و در این زمینه به عنوان یکی از اولویت‌های اساسی به دنبال تحقق این مهم برای توسعه و اجرای آن هستیم که به نوبه خود بسیار حائز اهمیت و اساسی است و باید مورد توجه واقع شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار