معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش ملارد:

تجربه‌گردانی و ارتباط تعاملی، عامل موثری در نیل به اهداف تربیتی است

ملارد (پانا) - معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش ملارد در نشست شورای تربیتی، تجربه‌گردانی و ارتباط تعاملی را عاملی موثر در نیل به اهداف تربیتی عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۳۲۸۶۷۵
لینک کوتاه کپی شد
تجربه‌گردانی و ارتباط تعاملی، عامل موثری در نیل به اهداف تربیتی است

رضا حضرتقلی، معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش ملارد در نشست شورای تربیتی آذرماه، ضمن قدردانی از تلاش‌های همکاران در راستای اجرای برنامه‌های حوزه پرورشی، سلامت و تربیت‌بدنی، بیان کرد: اجرای برنامه‌های متنوع مجموعه پرورشی با فرایند تجربه‌گردانی میسر است و بهبود کیفیت این طرح‌ها، نیازمند این است که نگاه، رفتار و کردار ما متفاوت باشد.

وی ادامه داد: زحمات و تلاش مجموعه همکاران در راستای تربیت دانش‌‌‌آموزان ستودنی است و همکاران با توجه به تجربیاتی که از کار کردن در کارشناسی های مختلف دارند، انتظار می‌رود که کارها با مدیریت و درایت شما، به بهترین نحو ممکن انجام شود.

معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش ملارد خاطرنشان کرد: تمام دست اندرکاران این حوزه، با سختی‌های کار در این عرصه آشنا هستند اما با تعامل و همراهی همکاران با یکدیگر و رسیدن به اهداف تربیتی، این سختی‌ها، مبدل به شیرینی می‌شود. خلاقیت و تنوع در مجموعه پرورشی بسیار مهم است و با ارتباط تعاملی هدفمند و سازنده می‌توان به بهترین شکل برنامه‌های تربیتی را به نمایش گذاشت.

این مقام مسئول ضمن اشاره به اولویت‌های موجود در حوزه‌های مختلف گفت: لازم است در اجرای برنامه‌ها و طرح‌ها، برنامه‌ریزی و تقویم اجرایی داشته باشیم، نظم در کار و حضور به موقع در اجرای اهداف آموزش و پرورش بسیار اهمیت دارد، بنابراین لازم است با حضور به موقع و برنامه‌ریزی دقیق و جذب همراهی همکاران، اجرای بهینه طرح‌های تربیتی و نیل به اهداف واقعی پرورشی را تجربه کنیم.

در این نشست تعاملی، کارشناسان هر حوزه، طرح و برنامه‌های پیش رو را معرفی کرده و پیرامون تمهیدات لازم در مورد اجرای برنامه‌های تخصصی هر واحد، بحث و بررسی شد، همچنین در مورد برگزاری دوره‌های توانمندسازی در زمینه‌های فناوری و رایانه برای معاونین پرورشی بحث و تبادل نظر انجام شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار