معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان قم:

اردوهای فرهنگی برای ایجاد انگیزه در دانش‌آموزان بسیار اهمیت دارد

برگزیدگان پویش «ایران قوی» در آموزش و پرورش ناحیه چهار قم تجلیل شدند

قم (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان قم عنوان کرد اردوهای فرهنگی متنوع برای ایجاد انگیزه در دانش‌آموزان بسیار اهمیت دارد.

کد مطلب: ۱۳۲۸۶۵۴
لینک کوتاه کپی شد
اردوهای فرهنگی برای ایجاد انگیزه در دانش‌آموزان بسیار اهمیت دارد

حجت‌الاسلام محمد امینیان، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان قم در مراسم اختتامیه پویش ایران قوی و تقدیر از برگزیدگان آن که به میزبانی کانون فرهنگی تربیتی امام خمینی(ره) ناحیه چهار آموزش و پرورش قم برگزار شد، اظهار کرد: اردوهای فرهنگی متنوع برای تقویت و ایجاد انگیزه در دانش آموزان بسیار اهمیت دارد.

وی افزود: برگزاری پویش های مختلف از جمله پویش ایران قوی با حضور جوانان و نوجوانان باانگیزه و آینده‌دار، باعث می شود کشوری قدرتمند و متکی به قدرت داخلی بسازیم و پیشرفت های زیادی داشته باشیم.

در پایان این مراسم، از برترین‌های پویش رونمایی و هدایایی به برگزیدگان تقدیم شد؛ سپس مسئولان حاضر از بخش های مختلف کانون بازدید کرده و با توضیحات «مریم نصیری» مدیر کانون، با بخش ها و فعالیت های مختلف آن آشنا شدند.

در مراسم فوق، سید رسول حسینی رئیس اداره فرهنگی هنری اداره کل آموزش و پرورش استان قم، غلامرضا رکاب‌ساز، معاون پرورشی ناحیه ۴ و علی نادری عالم، کارشناس سازمان دانش آموزی ناحیه حضور داشتند.

دانش آموز خبرنگار: متینا بهمن

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار