معاونت آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش کشور:

مشارکت دانش‌آموزان در کلاس درس موجب تقویت قدرت تجزیه و تحلیل آنها می‌شود

مشهد (پانا) - معاونت آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش کشورگفت اگر درکلاس درس فقط معلم صحبت کند و دانش‌آموزان هیچ مشارکتی نداشته باشند، قدرت تجزیه و تحلیل را پیدا نمی‌کنند و نمی‌توان آن دانش‌آموز را به سطحی از توانمندی‌های خودش رساند.

کد مطلب: ۱۳۲۸۶۱۸
لینک کوتاه کپی شد
مشارکت دانش‌آموزان در کلاس درس موجب تقویت قدرت تجزیه و تحلیل آنها می‌شود

معصومه نجفی، معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش کشور در حاشیه پنجمین نشست کارگاه‌های علمی و اجرایی تبیین برنامه بسته آموزشی فارسی پایه اول ابتدایی گفت: کارگاه‌های آموزشی مربوط به بسته زبان آموزی پایه اول ابتدایی است. بسته ای که کمک می کند معلم پایه اول برای چهار مهارت زبانی، صحبت کردن، گوش کردن، خواندن و نوشتن متمرکز شود؛ البته با یک فضای شاد آموزشی قابل اجرا خواهد بود تا دانش آموزان خودشان مفهوم سازی و کشف کردن را یاد بگیرند.

وی ادامه داد: اگر در کلاس درس، فقط معلم صحبت کند و دانش آموز هیچ مشارکتی نداشته باشد و تکرار نکند، قدرت تجزیه و تحلیل و درک پیدا نمی‌ کند و نمی توانیم آن دانش آموز را به سطحی از توانمندی‌ های خودش برسانیم.

نجفی در پایان گفت: ما تمامی تلاش مان را برای هر چه بهتر شدن فضای آموزشی همراه با شادی برای دانش آموزان عزیزمان را انجام می دهیم.

دانش آموز خبرنگار: حسنا داریوش

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار