مرحله نهایی هفدهمین جشنواره ملی تلاوت‌های مجلسی استان مازندران در قائمشهر

قائمشهر(پانا)-هفدهمین جشنواره تلاوت‌های مجلسی استان مازندران به میزبانی شهرستان قائمشهر در مصلی نماز جمعه قائم شهر با حضور ۷ قاری برتر مازندران که به مرحله نهایی راه یافتند برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۲۸۵۹۲
لینک کوتاه کپی شد
مرحله نهایی هفدهمین جشنواره ملی تلاوت‌های مجلسی استان مازندران در قائمشهر

عیسی مدانلو‌ دبیر رقابت های استانی هفدهمین جشنواره ملی تلاوت‌ های مجلسی در مازندان اظهار داشت: ۳ قاری برتر مازندران به مرحله کشوری اعزام خواهند شد.
عیسی مدانلو بیان کرد: تلاوت های برتر باآرای مردمی انتخاب می شوند،همچنین رقابت های استانی با حضور ۱۱۷ قاری در ۹ منطقه برگزار شد و ۲۴ داور ممتاز،۱۲برگزیده را راهی مرحله نیمه نهایی کردند.
وی اضافه کرد:با برگزاری مرحله نیمه نهایی،۷ قاری جهت مسابقه نهایی هفدهمین دوره تلاوت های مجلسی مازندران برگزیده شدند.
وی یادآور شد:استان مازندران در هفدهمین جشنواره ملی تلاوت های مجلسی،۵ سهمیه داشت که شامل ۳ برگزیده استانی و ۲ برگزیده ملی سال گذشته است.
علی معلمی امام جمعه شهرستان قائمشهر گفت: همواره همیشه اگر همه بشریت در سایه ی آیات الهی زندگی می‌کردند جامع نورانی بود.
وی خاطرنشان کرد : متاسفانه در فضای مجازی اکثر مردم مورد حجمه قرار گرفتند یعنی دشمن فرصت پیدا کرد افکار مسموم خود و سخنان ناروای خود را در قالب خیرخواهی و به ظاهر دوستی و دلسوزی به مردم به قبولاند.
وی تاکید کرد: جلوی ضرر را هروقت گرفتن منفعت است، باید تمام دستگاه ها توجه به مفاهیم قرآن داشته و آن را هم در کتب درسی بگنجانند؛هیج تردیدی وجود ندارد قرآن کتاب نجات است، کتاب سعادت، کتاب زندگی و نقشه راه صحیح زندگی انسانی است هرچقدر جامعه ما و نسل نوجوان به این کتااب و مفاهیم آن نزدیک تر شوند عزت و تعالی بیشتری پیدا می‌کنند.
در پایان معلمی اضافه کرد: هیچ ملت دیگری در دنیا کتابی چون قران ندارند که صاحب چنین حکمت و صاحب چنین دستورات روشن برای رسیدن به سعادت و تعالی و پیشرفت های مادی و معنوی در دنیا باشد‌، امیدواریم که مسئولین ما، جامعه و همه جوانان ما توجهشان به کلام قرآن بیش از پیش افزایش پیدا کند.
در حین برگزاری جشنواره برگه های رای بین حاضرین توزیع شد تا به قاری مورد نظر خود رای دهند و همچنین شماره ای از طریق سیمای استانی اطلاع رسانی شد تا آرای غیر حضوری مردم نیز لحاظ شود.

دانش آموز خبرنگار: آیناز آذرگون

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار