مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی:

برنامه‌ریزی و مشارکت، کلید واژه‌های موفقیت است

تبریز (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی در جلسه شورای معاونین اداره کل آموزش و پرورش استان که با حضور هیئت عالی رتبه وزارتی از حوزه رسیدگی به تخلفات امور اداری تشکیل شد، برنامه‌ریزی و مشارکت را کلید واژه‌های موفقیت برشمرد.

کد مطلب: ۱۳۲۸۳۵۲
لینک کوتاه کپی شد
برنامه‌ریزی و مشارکت، کلید واژه‌های موفقیت است

شورای معاونین اداره کل آموزش و پرورش استان با حضور هیئت رسیدگی به تخلفات اداری وزارت تشکیل جلسه داد.

نایب رییس هیئت تجدید نظر شعبه سه هیئت تخلفات اداری وزارت در جلسه شورای معاونین فضای سالم اداری در آموزش و پرورش را یک امر ضروری و حیاتی عنوان کرد و اعتماد سازی و حفظ آن را از طریق همکاری بخش های مختلف سیستم ممکن دانست.

طباطبایی به تاریخچه تشکیل هیئت های رسیدگی به تخلفات اشاره کرد و گفت: یکی از کارکردهای اثر گذار این هیئت کاهش آسیب بوده است.

همچنین علیرضا صیادی در جمع اعضای شورای معاونین دستگاه تعلیم و تربیت بر هماهنگی بین بخشی با برنامه ریزی دقیق و تخصصی تاکید کرد و گفت: کنترل اوضاع در هر لحظه ضرورت دارد و باید پیش بینی و پیشگیری های لازم صورت بگیرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ادامه داد: کنترل آسیب در بدنه هر سازمان از مهم ترین برنامه ها به شمار می رود و تشکیل هیئت رسیدگی به تخلفات اداری نیز در همین راستا می باشد و رویکرد آن نظارتی و اصلاحی است.

وی در پایان ورود به مسائل حاشیه ای در آموزش و پرورش را آسیب جدی دانست و تصریح کرد: معلمان در فضای مقدس کلاس باید با آگاهی و روشنگری امانت‌دار خوب اولیا باشند تا آینده ای روشن برای کشور ترسیم شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار